Ja det är ju samma i lilla USA (Sverige).Det enda jag tror att man med hyfsat stor säkerhet kan säga är att de som stödjer Trump i såväl Sverige som USA följer andra medier än de som stödjer Harris.
Kanske ett sätt ordna toaletterna på krogar, resecentrum osv.
Äh. Det funkar redan nu bra där det är könsneutralt. Toaletter är fine.Kanske ett sätt ordna toaletterna på krogar, resecentrum osv.
Toalet för de med Livmoder resp Toalet för de med Kuk eller testiklar
när kvinna respektive man inte fungerar längre (tack Regeringen och Oppositionen)
Femtekolonnare hela högen.Nu förstår jag varför vänstermiljörörelsen föredrar vindkraft, det sänker försvarsförmågan/spaningen mot illasinnade nationer............
Regeringen säger nej till vindkraftspark utanför Sandhamn
Parken på 105 vindkraftverk skulle byggas 55 kilometer öster om Sandön och beräknades producera 8 TWh årligen, vilket motsvarar 40 procent av elkonsumtionen i Stockholms län.www.mitti.se
Det är sedan länge att Sovjetunionen finansierar europeisk miljörörelse.Nu förstår jag varför vänstermiljörörelsen föredrar vindkraft, det sänker försvarsförmågan/spaningen mot illasinnade nationer............
Regeringen säger nej till vindkraftspark utanför Sandhamn
Parken på 105 vindkraftverk skulle byggas 55 kilometer öster om Sandön och beräknades producera 8 TWh årligen, vilket motsvarar 40 procent av elkonsumtionen i Stockholms län.www.mitti.se
Började väl på 50-talet och accade from 68studentrevolterna. Även om det inte var miljö då men miljöargumentet är mer neutralt än obskyra vänsterproletater.Det är sedan länge att Sovjetunionen finansierar europeisk miljörörelse.
Fredstjafs, miljö, folkpartiet, invandring - allt är orkestrerat från Kreml.Började väl på 50-talet och accade from 68studentrevolterna. Även om det inte var miljö då men miljöargumentet är mer neutralt än obskyra vänsterproletater.
De ”kränkta” borde bötfällas för att de missbrukar rättsväsendet.Rasmus Paludan får fängelse.
Ytterst obehagligt.
Kan Elisabeth Ohlsson också dömas till fängelse postumt måntro?
Det är ett l och två n, dumerjönns.Femtekollonare hela högen.
Som att feta går på "Stand Up" och blir ledsna för tjockisskämt.De har sökt upp Paludan med avsikten att ha något att reta sig på och lyckats. Jag har svårt att tänka mig något ömkligare än att därtill böla om det.
Sen är jag rätt övertygad om att det flög mer spe, hot och okvädingsord mot Paludan än från. Bl a beroende på mängden skrikhalsar.Som att feta går på "Stand Up" och blir ledsna för tjockisskämt.
Schysst, nu kan vi rensa i idrotten, livmoderserien resp allaandraserien.
Till detta har regeringen avsatt 250 miljoner kronor i år och 250 miljoner nästa år. Stödet kan alltså räcka till som mest 50 000 premier
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|