Sverigedemokraterna.....

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ska du komma och säga att Mona är bättre nu?

Jag skulle nog våga påstå att vem som helst är bättre än att folket får rösta på ett parti som SD, speciellt när de 7 vise partierna redan bestämt att alla måste tycka att vi skall ha en hög invandring, att man inte får tycka att hög invandring leder till problem och att man absolut inte kan lasta invandrarna fär ett endaste litet av de problem som vi nyss bestämde inte skall finnas. Så ja, Mona är betydligt bättre!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Rätt intressant att Sveriges Radio som ska vara politiskt obundet och inte uttalat får ta ställning i partipolitik ändå tar alla chanser dom får att kasta skit på SD, kommer det ändras när dom kommer in i riksdagen tro?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Rätt intressant att Sveriges Radio som ska vara politiskt obundet och inte uttalat får ta ställning i partipolitik ändå tar alla chanser dom får att kasta skit på SD, kommer det ändras när dom kommer in i riksdagen tro?

Kommer de in så gäller de att de står ut första mandatperioden då etablissemanget kommer göra allt i sin makt, vilket är en hel del, för att bli av med dem. Om de till och med ökar så tror jag de får vara med på lika villkor sen. Nu fick du en gratis politisk analys av mig! :)

Snart får du nog en till, gissa vems profil det här är:

Användartitel: Medlem
Senast aktiv: Idag 22:37
Surfade senast: Sverigedemokraterna.....

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Menar du att de kommer göra en hel del för att föra en bättre egen politik?

Jag svarade ang vad jag trodde om media i första hand, om du undrar fall jag tror de etablerade partierna kommer stjäla SD's idéer fortare än kvickt om de kommer in i Riksdagen? Ja det tror jag, de gör det ju redan nu.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag gillar Aftonhorans rapport om SD's senaste opinionsmätning. Länken är en tiondel så stor som intill-liggande "Bonde söker fru" rapportering.
Undras om skittidningen har nåt emot SD? :D

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Jag svarade ang vad jag trodde om media i första hand, om du undrar fall jag tror de etablerade partierna kommer stjäla SD's idéer fortare än kvickt om de kommer in i Riksdagen? Ja det tror jag, de gör det ju redan nu.

Du har kanske rätt. Är nog drygt för KD och FP att ha blivit omkörda av SD.

Problematiken med integration av invandrare profilfråga för Folkpartiledaren inför valet. Integrationen av invandrare är en av de viktigaste framtidsfrågorna för Sverige. Det anser Folkpartiets ledare Jan Björklund, som är beredd på en hård debatt i ämnet inför nästa års riksdagsval.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/jan-bjorklund-tar-strid-mot-sd-1.998723

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du har kanske rätt. Är nog drygt för KD och FP att ha blivit omkörda av SD.

Problematiken med integration av invandrare profilfråga för Folkpartiledaren inför valet. Integrationen av invandrare är en av de viktigaste framtidsfrågorna för Sverige. Det anser Folkpartiets ledare Jan Björklund, som är beredd på en hård debatt i ämnet inför nästa års riksdagsval.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/jan-bjorklund-tar-strid-mot-sd-1.998723

Ja, för C och V också väl? :)
Janne kan diskutera hur mycket han vill, han är inte i takt med opinionen så rejset går mellan dem som skyller mest på invandrarna och det gör inte de 7 vise, inte ännu.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
nu får politikerna det lite knivigt, hur länge kan dom stå emot?

Bara en av tio vill att en framtida regering samarbetar med Sverigedemokraterna om partiet blir vågmästare i riksdagen. De etablerade partierna får i en SvD/Sifo stöd för linjen att inte ge SD något inflytande.

Men i flera av höstens undersökningar, i Sifo och hos andra institut, har partiet fått en ställning som tungan på vågen.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/9-av-10-sager-nej-till-sd-koalition_3997299.svd

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Ställning: Jag hatar idioter.

Jag känner nog bara en tredjedel så många invandrare som svenskar, ändå känner jag fler invandrare som beter sig som idioter än svenskar, vad kommer det sig?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Ställning: Jag hatar idioter.

Jag känner nog bara en tredjedel så många invandrare som svenskar, ändå känner jag fler invandrare som beter sig som idioter än svenskar, vad kommer det sig?

Tja, Bonny, Badger, K-gubbe, Kuritas mfl hävdar att ALLT är en klassfråga så då måste det väl vara det. Detta pga att svenskar är så sjukt j-a rasistiska och taskiga mot invandrare, släpper inte in folk med mörkt hår i gemenskapen och vägrar prata med dem (om de inte är 100% arier) samt ger för snåla bidrag. Ingenting har i varje fall med kultur att göra. Sen är det en judisk konspiration också, glöm aldrig det.

Har du aldrig ätit pizza eller? Näe då så...varför vill du inte då att halva Somalia ska komma hit...öööööh..blabla..:rolleyes:

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Min favvo SD:are är iallafall Samuel Älgemalm.

"Över våra huvuden har politikerna, i största möjliga tysthet, beviljat bygganden av osvenska symboler i våra kommuner. Moskéer kommer inom kort att förfula allt fler av våra stadsbilder. Till Sverige pågår en invasion av främmande människor. På sikt hotas det svenska folket att utrotas till följd av rasblandning, lågt barnafödande, ökade aborter och andra inslag som drabbar vårt folk."

http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-anvander-sig-av-nsf-propaganda-1.511065

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
...Samuel Älgemalm.

Att den genomsnittlige SD-anhängaren är en lågpannad rasist är ju inget nytt. Måste vara ett jävla jobb för lilljimmy att hålla dem i schack.

Vad hände med han den där arbetsmarknadspolitiksansvarige? Han var rolig tycker jag.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år