Sveriges nästa världsmästare i roadracing är här!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast det dröjer ett tag innan han kan vinna men igår, onsdag, kl 23.20 så kom han efter 12 timmars förlossning. Han är bara 50 cm lång och 3310 gram tung men jag vet att han kommer bli grym på att köra hoj - det har han inte ärvt efter pappa dock. :)

Maken till lycka har jag inte känt förut och jag förstår vad Ugluk - läste din text igen och blev ännu varmare inombords nu - och andra har skrivit om. Är alldeles omtumlad, lycklig och rusig och vill inget hellre än att träffa min lilla älsklingsplutt igen. Tråkigt att vi pappor inte får sova över på BB här i Örebro men det finns nog bra skäl för det också.
De som kallar kvinnor för det svagare könet kan aldrig ha medverkat vid en förlossning för det är bland det mäktigaste jag har sett och jag tror de flesta hårda killarna skulle ge upp bra mycket tidigare om de var tvugna att genomgå det alla tjejer gör vid en förlossning.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
En förlossning är inget mot en förkylning, vet du väl?
Grattis då, farsan. Nu är det slut på sötebröddagarna.

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Fram med rökverken. Grattis!
pimpflash.gif

/A

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nu är du en riktig man :D nu är du ingen feminist i mina ögon längre och det krävdes bara att föda ett barn ;)

Nej, men seriöst - GRATTIS MANNEN :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

750RR

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
GRATTIS!!!

Blev själv farsa för lite mer än ett år sedan och det är med RÅGE(!!) det bästa som hänt mig.
Allt annat bleknar i jämförelse, så jag sitter här framför t-bordet o garvar och förstår PREXIS hur du känner dig!
:tummenupp

Men Sveriges nästa världsmästare i rr finns inte i Bäcktorp(var det nu ligger) utan han finns hemma hos MIG!
:fakta
;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
El Presidente skrev:
GRATTIS!!!

Blev själv farsa för lite mer än ett år sedan och det är med RÅGE(!!) det bästa som hänt mig.
Allt annat bleknar i jämförelse, så jag sitter här framför t-bordet o garvar och förstår PREXIS hur du känner dig!
:tummenupp

Kan inte sova för det finns bara en sak i huvudet just nu. Tänkte att Sporthoj kunde tråka ut mig. ;)

El Presidente skrev:

Men Sveriges nästa världsmästare i rr finns inte i Bäcktorp(var det nu ligger) utan han finns hemma hos MIG!
:fakta
;)

Jag är ledsen men jag tror du har fel. Fast vi kanske skulle fråga våra knoddar vad de vill också? :hej

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Goodstuff skrev:
Jag är ledsen men jag tror du har fel. Fast vi kanske skulle fråga våra knoddar vad de vill också? :hej

VA?!?
Fråga...? Måste man göra det oxå?
:D
;)

Nä, man får väl HOPPAS iaf
(och att ens grabb har större fallenhet för det än sin talanglöse farsgubbe...) :rodnar

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag sa det inte i telefon när vi språkades vid förut, men jag hoppas du köper en ordentligt fullkittad Kawa till lillgrabben när det väl blir dags. Jag menar, ska han bli något kan han ju inte köra på samma undermåliga material som far sin... :rolleyes: ;)

Stort grattis återigen Gustav!

Bågebabe

Desperado.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 1000 *SÅLD*
Jättegrattis! :hej

Och glöm inte bort att grabben ska ha en minisnöskoter, han måste ju ha vintersysselsättningen ordnad! :D

/ Bågebabe

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:
Jag sa det inte i telefon när vi språkades vid förut, men jag hoppas du köper en ordentligt fullkittad Kawa till lillgrabben när det väl blir dags. Jag menar, ska han bli något kan han ju inte köra på samma undermåliga material som far sin... :rolleyes: ;)

Stort grattis återigen Gustav!

Vad ska killen göra i kön i motogp på en kawa? Burnouter :confused: :D

Men stort grattis, jag sponsrar med en libero up'n'go-blöja, jag tror jag har gått på reklamen :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oFFkeFF skrev:
Vad ska killen göra i kön i motogp på en kawa? Burnouter :confused: :D

Men stort grattis, jag sponsrar med en libero up'n'go-blöja, jag tror jag har gått på reklamen :tummenupp

Jag tror att han menar att jag genom att straffa grabben med en Kawa ska ge honom underdogens hetare vilja att övervinna hinder som ligger i vägen för framgångarna. Så måste det vara.

Yamaha PW50 är faktiskt inte sååå dyra. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati