Nr:18
Snabbare än Don Queer
- Gick med
- 6 Mar 2003
Är det nån som vet om det går? Vem klarar av det? Jag har letat bland alla svetskunniga jag känner, men ingen vill försöka. Det är ett litet hål i min ljuddämpare som ska svetsas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Är det nån som vet om det går? Vem klarar av det? Jag har letat bland alla svetskunniga jag känner, men ingen vill försöka. Det är ett litet hål i min ljuddämpare som ska svetsas.
Nr:18 skrev:Är det nån som vet om det går? Vem klarar av det? Jag har letat bland alla svetskunniga jag känner, men ingen vill försöka. Det är ett litet hål i min ljuddämpare som ska svetsas.
Telefonnummer?oscar skrev:Jag fick tillbaka min ljuddämpare (vilken jag själv inte ens fick ihop efter att ha plockat isär) igår, som Mats Törnwall hade fixat. Om han har någon utbildning eller ej inom fix&trix vet jag inte, men han är GRYMT duktig!!! Han kan fixa i stort sett allt! Min burk var alldeles nerskrapad, men han har byggt på det med svets o sen slipat det fint. Vet inte vad han har lagt på för något men jag TROR det är alu.
Nr:18 skrev:Telefonnummer?
Zilversurfer skrev:Jag har hört stora saker om Mats, han verkar kuna fixxa det mesta, är en riktig Mcgyver, rätar, svetsar ( sitt egna avg.system ) mm mm + att han är en hyvens kille.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |