Bingo skrev:Var brukar ni svinköra i trakterna av Uppsala?
Fan också, jag som tänkte skvallraPenguin skrev:Bry dig inte om de där andra töntarna.
Vi svinkör aldrig i Uppsala, så din syster behöver inte genomföra några trafikpolitiska åtgärder, tack!
Tack Mattias, du är en riktig kompis.Mattias skrev:Jag vet! Jag har sett en massa wheelielandningsmärken på vägen från Östhammar mot Uppsala. Precis utanför infarten till nåt motorstadion. Måndagar tror jag skulle passa för en omfattande polisiär insats.
Bingo skrev:Tack Mattias, du är en riktig kompis.
Goodstuff skrev:Fråga Penguin. Han jobbar ju på Swedish Meats och borde veta när svinbilarna kommer in och varifrån.
I kill myself!
Kryptonit skrev:och min semester med tjejen är i farosonen pga de dumma lantmännen. Hon är ju veterinär och måste kanske jobba istället.
Penguin skrev:Vi fick in ett gäng grisar som hade blivit utfodrade med smittat foder. Specialslakt med provtagning för hela slanten. Lägre arbetstakt och specialrengöring efteråt. Jätteekonomiskt för företaget.
Kryptonit skrev:och min semester med tjejen är i farosonen pga de dumma lantmännen. Hon är ju veterinär och måste kanske jobba istället.
Tinatjejen skrev:Jasså du. Vi har ett VÄLDIGT stort gäng grisar som de var och tog prover på i måndags-tisdags.
Lär ju bli väldigt kul om de är positiva..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari