Svinträffen 2004

klot

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx9r
Svinträffen 2004 29/7 - 1/8

Nu är datumet bokat för en Svinträff även år 2004... Träffen startar på torsdagen den 29 juli- och pågår till söndagen den 1 augusti. Så passa på att ta dig ledigt dessa datum, kanske veckan efter också för den som behöver vila upp sig... :)

Övrig träff-info vad det gäller uppträdande m.m. finns på www.svinerimc.nu, listan kommer att fyllas på efter hand….. Uppdateringarna kommer skickas ut från vårt nyhetsbrev – för du är väl med i detta!?

För den som redan har varit på Svinträffen vet ju hur det går till... och årets träff kommer då inte bli sämre utan tvärtom!

Svinträffen arrangeras nu för 8:de året i rad och än är det inte slut på kanske Sveriges i särklass bästa träff som arrangeras av en enda mc-klubb! Vi är den lilla klubben med den STORA oslagbara MC-träffen på ÖLAND...

För er som ska sälja eller köpa en hoj så har vi ett komplett annonsforum på vår sida. Så passa på att fylla på detta!
Det är gratis att annonsera!

Vid frågor om träffen så skicka ett mail till oss

Välkommen till Svinträffen 2004

www.svinerimc.nu
info@svinerimc.nu

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Mmmmm, nu är det bara lite mer än en och en halv månad kvar! :yoparty

Utgår från att Svineri MC som vanligt fixar kanonväder, ser fram mot en skön långhelg på öland med sol, bad, och party! (och en hel del kul hojåka på vägen ner, och kanske även på Öland...)

Sprang på ett antal kul SH-folk där förra året, kanske ännu fler i år? Tycker ni ska kolla in länken i föregående inlägg, boka in helgen, och komma förbi, det är värt det! :7peta

/B

Bifogat

• SvinTraffen.jpg
    SvinTraffen.jpg
    138.6 KB · Visningar: 222

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
benkar skrev:
Mmmmm, nu är det bara lite mer än en och en halv månad kvar! :yoparty

Utgår från att Svineri MC som vanligt fixar kanonväder, ser fram mot en skön långhelg på öland med sol, bad, och party! (och en hel del kul hojåka på vägen ner, och kanske även på Öland...)

Sprang på ett antal kul SH-folk där förra året, kanske ännu fler i år? Tycker ni ska kolla in länken i föregående inlägg, boka in helgen, och komma förbi, det är värt det! :7peta

/B

Jävlar vilken snygg Mille det va i mitten av bilden! :tummenupp
hahahaha... lite seg va man... :D

Räkna med mig å J-bone, sen kommer det säkert fler mullrare! :banana

:fyllisar

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KaZ skrev:

Du/ni kommer väl dit tidigare i år? Lika bra mullra in redan på torsdagen, skiner bara solen rusar tiden sedan bara iväg! :7peta

Hittade några bilder till på er i mullergänget jag sprang på förra året!

/B

Bifogat

• SvinTraffen_twinnar.jpg
    SvinTraffen_twinnar.jpg
    137.5 KB · Visningar: 146
Last edited:

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Jaha då blev det inget i år heller!

Har planerat flera gånger att åka dit men jag lyckas alltid boka upp mig på annat. :4skrika Alla säger att det är toppenkalas och att i år ska det bli x-tra bra.

Ska vara nybörjare som funktionär på Bike Week istället. Det ska i och för sig bli kul det oxå, tuffa arb pass har jag hört.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KaZ skrev:

Hittade tråden från efter Svinträffen 2003.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=18044 Nu är det bara några veckor kvar för årets upplaga! Hoppas på minst lika bra väder den här gången!

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snart börjar det dra ihop sig... lite mer än en vecka tills det börjar bli dags leta sig söderut... och förhoppningsvis lite stabilare väder än nu...

Håller i en nedfärd från Tokholm med avfärd på onsdag morgon, lite blandat halvstora och små vägar, i "highspeedtouring-tempo", inte tokfort, men ändå ganska så inspirerat tempo... Sedan övernattning längre ner på östkusten, på vandrahem, och vidare ner till Öland på torsdagen, framme på Svinträffen vid 14-tiden på torsdagen. Finns några platser kvar för dig som har en "sportig hoj", är van vid att köra hoj på krokvägar i hyfsat tempo, skicka genast ett PM för mer info.

/B

Last edited:

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
KOmmer ner ett gäng på 30 - 40 pers... ska bli grymmt med röj, har med oss lite :tuttar med...

Men ge fan i dom bara :fatta!

Kör med Sh tröja så bara att komma fram i bjuda på en grogg eller tre :tummenupp

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
MHK skrev:
KOmmer ner ett gäng på 30 - 40 pers... ska bli grymmt med röj, har med oss lite :tuttar med...

Kör med Sh tröja så bara att komma fram i bjuda på en grogg eller tre :tummenupp

Lyckas ja få ihop biken så kommer jag men du får bjuda på groggen :fyllisar Brudar låter trevligt :tungan :tuttar

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Gpx skrev:
Lyckas ja få ihop biken så kommer jag men du får bjuda på groggen :fyllisar Brudar låter trevligt :tungan :tuttar

Du ska nog kunna få lite fulsprit... :yoparty och i brudväg så kan jag nog bjuda med skadatgods :tungan

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu börjar det verkligen dra ihop sig, bara 2,5 dygn innan man landar på Öland och Svinträffen! :fyllisar

Ska man våga tro på väderprognoserna, så kommer solen och sommaren, som vanligt, till Öland precis när det är dags för träff! :Bugar

Vi syns!

/B

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
MHK skrev:

Synes som vanligt!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gpx skrev:
Hoppas dom har rätt :fyllisar

SMHI har varit odugliga hela sommaren, men med lite soldans från oss alla som ska till Öland snart, och erfarenheten av att det nästan aldrig varit pissväder på Svinträffen, så tror jag prognosen håller... :Bugar

Bild: Vad SMHI gissat sig till för tex fredagen... :fyllisar

/B

Bifogat

• sol.jpg
    sol.jpg
    23.2 KB · Visningar: 127

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
benkar skrev:
SMHI har varit odugliga hela sommaren, men med lite soldans från oss alla som ska till Öland snart, och erfarenheten av att det nästan aldrig varit pissväder på Svinträffen, så tror jag prognosen håller... :Bugar

Bild: Vad SMHI gissat sig till för tex fredagen... :fyllisar

/B

Ser ju lovande ut, börjar närma sig nu :tungan

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
MHK skrev:

Gött jag o lasse hänger på ner men du har väl pratat med han. Då ska vi ta!! :fyllisar

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring