GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hatten av för SSEmse, idag körde vi årets sista träning på SRW, mycket roligt som vanligt, hoppas att vi får en lika bra uppslutning nästa år
/S.Vartflagg
/S.Vartflagg
Jepp, det var jäkligt roligt och ett lika trivsamt arrangemang som vanligt. Det är en trevligt avspänd atmosfär på körningarna. Ingen hets, ingen press och väldigt lite "tidsprestige". Och, när jag tänker efter, var det faktiskt den första bankörning jag varit på där ingen vurpatGSXR1100R skrev:Hatten av för SSEmse, idag körde vi årets sista träning på SRW, mycket roligt som vanligt, hoppas att vi får en lika bra uppslutning nästa år
/S.Vartflagg
Jo, du är snabbast. Synd att din laptimer jävlas som den görGSXR1100R skrev:Bingo körde med nytrimmad laptimer, Korvensallad körde nytt pb idag, jag hetsade upp honom innan starten
Snart kommer det en massa lögner och förtal men det är inget att bry sig i... jag är snabbast men hade inte lust idag... heller.
Bingo skrev:
Till nästa år önskar vi oss lite bättre säkerhet. Stolpen på utsidan av högern efter start- och målrakan måste väck. Sladdar man ut där idag är risken stor för att man träffar den - inte bra. Och så tar vi bort plaststolparna i den snabba vänstern, eller hur?
Jag kan egentligen köra höga 41r men hade ingen lust idagGSXR1100R skrev:Låter vettigt, dessutom som bör du fixa dina fotpinnar, det sprutar gnistor som en vinkelslip när man ligger bakom dig, du närmar dig höga 45r... inte bra
Jalle har hittat felet, den lägger på 10% moms på mina tider, man kan kalibrera bort felmarginalen med en klick valfett på givaren.Bingo skrev:Jo, du är snabbast. Synd att din laptimer jävlas som den gör
GSXR1100R skrev:jag är snabbast men hade inte lust idag... heller.
micke.a skrev:Din depåmoppe är där ös i i allafall 42r
utan hjälm
Missilen 50+ med Hjälm
Väntar nu med fasa på återgäldningen
GSXR1100R skrev:Immiga visiret har talat Du vågade ju inte ens köra i outlaw gruppen, jag körde om 99:an på UTSIDAN av snabbhögern, det är manligt
*sen körde 99:an om mig när hans däck hade fått upp tempen*
GSXR1100R skrev:Immiga visiret har talat Du vågade ju inte ens köra i outlaw gruppen, jag körde om 99:an på UTSIDAN av snabbhögern, det är manligt
*sen körde 99:an om mig när hans däck hade fått upp tempen*
Jag vet vem det va jag... dessutom menade jag snabbe vänstern, döden i vitögatJson skrev:Jag vet någon mer som blev omkörd på utsidan i den högern...
Fast nog var där iallafall en som kasade lite efter första högern...Originally posted by Bingo när jag tänker efter, var det faktiskt den första bankörning jag varit på där ingen vurpat
99:an släppte knappt styret juh, han la sig ner på banan och vilade en liten stund bara.metallgutten skrev:Fast nog var där iallafall en som kasade lite efter första högern...
CorbenDallas skrev:Ja, detär bara att fylla på i berömmarkören här. Söndagarna är heliga, så är det bara.
Den sista inplanerade körningen gick hur bra som helst. Jag satte PB på 48.02 som jag är hyfast nöjd med. Är dock mindre nöjd att gamlot lyckats hitta gasrullen. Men men, jag skyller på att hojen är ny.
Kul att se att folk håller sig på hjulen!
Det är också kul att se hur tempot har höjts avsevärt i dom flesta grupper under säsongen.
Må nästa säsong komma snabbt...
GSXR1100R skrev:Många bucklor har du vunnit i år.... på din tank.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |