Corny skrev:Är det fler än jag som har märkt att naveln blir djupare o djupare eller vad f-n är det som pågår Borde stå varningstext på pizzakartonger....
Vaddå? Ska man inte äta kartongerna?Corny skrev:Är det fler än jag som har märkt att naveln blir djupare o djupare eller vad f-n är det som pågår Borde stå varningstext på pizzakartonger....
Jo, de där kletiga som är inuti brukar jag slänga.HanneZ skrev:Vaddå? Ska man inte äta kartongerna?
Corny skrev:Är det fler än jag som har märkt att naveln blir djupare o djupare eller vad f-n är det som pågår Borde stå varningstext på pizzakartonger....
NoicE skrev:Diet: ät bara pizzakartonger. 0 kcal/100g
För mkt bröd blir för enformiga proteinformer och är ganska tungsmält. Annars är det väl fettmängderna som avskräcker de flesta.JoakimL skrev:Vad skulle vara onyttigt på en pizza egentligen?
Bröd? Nej
Ost? Nej
Tomatsås? Nej
Skinka? Nej
Förklara
Samma här! Sen blir det väl 5 McD på det också.mb skrev:För mkt bröd blir för enformiga proteinformer och är ganska tungsmält. Annars är det väl fettmängderna som avskräcker de flesta.
Själv äter jag tre pizzor i veckan och är trådsmal samt frisk som en nötkärna
Det syns på din avatarHanneZ skrev:Samma här! Sen blir det väl 5 McD på det också.
Du kanske ska tänka dig för lite vad du skriver, folk kan ta illa upp.sandstream skrev:Det syns på din avatar
JoakimL skrev:Vad skulle vara onyttigt på en pizza egentligen?
Bröd? Nej
Ost? Nej
Tomatsås? Nej
Skinka? Nej
Förklara
JoakimL skrev:Vad skulle vara onyttigt på en pizza egentligen?
Bröd? Nej
Ost? Nej
Tomatsås? Nej
Skinka? Nej
Förklara
Alltså ska man skära bort kanterna.RoLLER skrev:Onyttigt och onyttigt.... Brödet innehåller mycket kolhydrater. För mycket sånt e inte bra. Om du inte gör dig av med dom dvs. En hel vetenskap det där.
Esquire skrev:Alltså ska man skära bort kanterna.
Om man är för snål för det så får man ta och doppa dem i rikliga mängder med bearnaisesås istället så man späder ut alla läskiga kolhydrater.
Såg du smileyn? Om inte så kolla igen!HanneZ skrev:Du kanske ska tänka dig för lite vad du skriver, folk kan ta illa upp.
sandstream skrev:Tror du på fullaste allvar att någon som såg ut som din avatar skulle ha det som avatar?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|