Tälta eller hotell

P Andersson

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Hoj
kawasaki zx10r
Nån som är sugen på att hängan med i sommar östersjön runt, ja fan du vet finland, estland, lettland, littauen, polen ja tillls man kom hem :yoparty

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Skulle vara kul, dock är jag bara ledig 1 vecka i sommar :huvet

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Hallå!

Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
Har du planerat några vägar i finland?

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2022 HD PanAmerica 1250, 2017 Vespa GTS300
Efter att ha sett (halva) Brokeback Mountain vågar jag inte tälta med okända män längre :arsele :rolleyes:

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
zopilote skrev:
2139218 Efter att ha sett (halva) Brokeback Mountain vågar jag inte tälta med okända män längre :arsele :rolleyes:

Jag måste fan ta å se den där omtalade filmen snart .. :tomten

Polen+MC ? Jag har hört skräckhistorier om hjulspår i vägen som är mellan en halv till en DECIMETER djupa, fan aldrig att man tar hojen till Polen.

Varför inte ta andra hållet ? DK,D,FR eller vilken vägdu nu vill ta ner i Europa ..

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Det där skulle egentligen klassas som försäkringsbedrägeri eftersom risken att bli av med hojen i något av dom där skitställerna är ganska stor! :arsele

Men en kul idé annars! Jag kan tänka mig finland, tyskland och danmark men resten överlåter jag till dom med kanonrör i kåpglaset (hör upp alla BMW-åkare...)

Glöm inte att ta med lite dollar i fickan till å muta gränspolisen... Oj snacka om fördommar!!!

P Andersson

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Hoj
kawasaki zx10r
resa

nilzz skrev:
2139198 Hallå!

Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
ingen aning hur det kommer att bli :yoparty

P Andersson

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Hoj
kawasaki zx10r
resa

nilzz skrev:
2139198 Hallå!

jag har ingen aning hur det är att köra i balt-staterna men finland borde vara som sverige en genom fartsled :yoparty

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag snackade med en redigt grånad kille på bilprovningen igår. Han skavde runt på en gammal CB1100, och åkte med några polare med liknande hojar. Och dom åkte verkligen hoj, för att det var skitkul. I sommar skulle dom åka runt i Estland, eller om det var Lettland. Jag frågade om dom tordes det, pga oroligheter osv, han ryckte bara på axlarna och tyckte att det nog inte skulle vara så farligt, dom hade ju med sig en kille som kunde språket. :Bugar

Sp3

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Speed Triple -01
Det är bara att åka :tummenupp . Själv ska jag ta östrutten ner till ukraina i ett par veckor, ang rånrisk tror jag att man ska försöka släppa fördomarna hemma och ta dagen som den kommer. Åker man runt och tror att man ska bli yxad hela tiden kommer man ju aldrig iväg nånstans. Vad som än händer så löser det alltid sig på nåt sätt :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...