P Andersson
Ny medlem
Nån som är sugen på att hängan med i sommar östersjön runt, ja fan du vet finland, estland, lettland, littauen, polen ja tillls man kom hem
varför inte skulle vara roligt att köra på ddr asfaltduckie skrev:2138919Nej, det vågar jag inte!
vecka 29, 30 annars får vi kör fortare som förr i tiden HeheXyron skrev:2138935Skulle vara kul, dock är jag bara ledig 1 vecka i sommar
zopilote skrev:2139218Efter att ha sett (halva) Brokeback Mountain vågar jag inte tälta med okända män längre
ingen aning hur det kommer att blinilzz skrev:2139198Hallå!
Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
Har du planerat några vägar i finland?
jag har ingen aning hur det är att köra i balt-staterna men finland borde vara som sverige en genom fartslednilzz skrev:2139198Hallå!
Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
Har du planerat några vägar i finland?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |