Tänk att bangolf kan va så kul....

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Aldrig har bangolf varit så kul som när Frille, alias Adde, alias Andreas var med o spelade.
Lite fakta om rundan:

¤Det tog totalt 3 (TRE) timmar för 8 personer att spela 18 hål. Och då kan man ha i åtanke att från hål 7 så sänkte vi antal maxslag från 8 till 5.
¤Om ett gott skratt förlänger livet så kommer vi alla bli minst 278 år!!!! :lol
¤Mårten (bluerider) hördes minst 5 gånger säga "Åh va lätt det var" följt av att bollen på ett mysko sätt precis rundar hålkanten o rullar tebax.
¤När vi äntligen avslutat rundan stog föreståndaren o väntade otåligt på våra klubbor.

Det var bara ett litet axplock vad ni alla missade som tyvärr inte var där! Men sommaren är ju inte slut än....

Rundans resultat:

Robbi: 44 slag
SteffoXL: 47 slag
AffeR1: 48 slag
Mårten: 63 slag
M:et: 68 slag
Fia: 69 slag
Anki: 80 slag
Frille: 87 slag

Maxslag: 108

Tack för en grymt rolig kväll!!!!!

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Jasså det var där ni var....
Nästa gång kan ni väl lägga upp en tråd så vi andra får chansen att skratta (eller bli utskrattade...)

//B

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag håller med ovan talare. Skriv nått här.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Till och börja med så skulle jag bara vilja säga att jag spöade Elulaia (Fia) lätt som en plätt!!

För övrigt kan vi säga att tonen var rå men rå (visst var det så :D )
Mårten, alias Nivea, gick runt och skrockade, Robbi dansade och resten missade koppen mest allmänt.
Sällan sett så bedrövligt spel från alla håll. Endast SteffoXL som höll upp fanan men han fuskade garanterat.
Frekventa ord från Affe, ska vi äta snart, ska vi äta snart, ska vi äta snart...........
Det var tur att vi bestämde innan att vi inte skulle psyka varandra, för det hände nästan inte alls :rolleyes: Gjorde någon ett dåligt slag fick vederbörande reda på det omgående, blev det hyffsat var det tur och så blev man tråkad för det.....
Bäst var ändå Frille alla kategorier. Efter två slag på första hålet tappar han humöret, tålamodet och slår vilt på bollen, resten ligger och garvar läppen av sig. Och så fortsatte kvällen för vår käre Frille. Fanns det ett hinder så träffade Frille det :fakta

Tack för den absolut roligaste minigolfrunda jag någonsin varit med om, och längsta :rolleyes: Jag skrattade så mycket att jag hade huvudvärk hela kvälen och träningsvärk i magen dagen efter.

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Robbi skrev:
Aldrig har bangolf varit så kul som när Frille, alias Adde, alias Andreas var med o spelade.
Lite fakta om rundan:

¤Det tog totalt 3 (TRE) timmar för 8 personer att spela 18 hål. Och då kan man ha i åtanke att från hål 7 så sänkte vi antal maxslag från 8 till 5.
¤Om ett gott skratt förlänger livet så kommer vi alla bli minst 278 år!!!! :lol
¤Mårten (bluerider) hördes minst 5 gånger säga "Åh va lätt det var" följt av att bollen på ett mysko sätt precis rundar hålkanten o rullar tebax.
¤När vi äntligen avslutat rundan stog föreståndaren o väntade otåligt på våra klubbor.

Det var bara ett litet axplock vad ni alla missade som tyvärr inte var där! Men sommaren är ju inte slut än....

Rundans resultat:

Robbi: 44 slag
SteffoXL: 47 slag
AffeR1: 48 slag
Mårten: 63 slag
M:et: 68 slag
Fia: 69 slag
Anki: 80 slag
Frille: 87 slag

Maxslag: 108

Tack för en grymt rolig kväll!!!!!

Lät roligt som tusan! Var också och körde lite golf igår. Gick runt på 60 slag (44 Robbi shit inte dåligt). Var var ni? Vi var på studenternas vid typ 16-19.

:) Jocke

SteffoXL

Uppsala Roadrunners
Gick med
1 Aug 2003
Hoj
Crescent
Att samla en hög galna och sjuka människor på en minigolfbana en fredag kväll, kan bara bli: KANONGALET! En helt otrolig sjuk minigolfrunda, instämmer med föregående talare har aldrig skrattat så mycket när jag har spelat minigolf tidigare! Tack ska ni ha!

SteffoXL : Jag fuskade inte, hade en snäll boll bara! Men jag är övertygad att Robbi fuskade! :D

M:et : "Det lutar åt vänster, dé é säkert dé!"

Fia försökte slå IGENOM hindren!

Mårten tog oftast ut seger'n i förskott!

Anki hade väldigt svårt att koncentrera sig. (Förstår inte varför?)

AffeR1 var hungrig, hela tiden!

Frille är en hindermagnet av högsta klass!!

Vill inte men måste säga det, Robbi spelade bättre än mig! :(

Last edited:

Elulalia

liten men glad =)
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Har ingen
inte försökte jag slå igenom dom heller........ jag är ju bara så fruktansvärt stark så jag tog ju inte i alls när jag slog till bollen :rolleyes:

M:et jag lät dig vinna så jag skulle slippa höra allt gnäll efteråt ;)

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Elulalia skrev:
inte försökte jag slå igenom dom heller........ jag är ju bara så fruktansvärt stark så jag tog ju inte i alls när jag slog till bollen :rolleyes:

*skrattar så tårarna kommer.....*

Bra skrivet Fia!! *hahaha* :D

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Elulalia skrev:

Host, host.....stark....host.... Vore det inte bättre du satte bollen i koppen istället för att snacka :D
Eller som vi skulle sagt på banan: Sluta jiddra, börja trolla!

En annan hårdslående typ var ju annars Frille, fast samma problem med koppen där :rofl

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag har nog aldrig skrattat så mycke under tre timmar :bow

Elulalia

liten men glad =)
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Har ingen
M:et vänta du bara så ska jag visa hur en riktig minigolf runda ska gå till....... eller nått :crash

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Elulalia skrev:
M:et vänta du bara så ska jag visa hur en riktig minigolf runda ska gå till....... eller nått :crash

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Det här var nästan roligare än att faktiskt spela minigolf. Sötnos, du är medveten om att jag fullkomligt förnedrade dig på banan va :D

...eller nåt :notme

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Minigolf

Säg till nästa gång ni ska spela, för då vill jag också vara med. Måste passa på att umgås innan jag flyttar!!!

/Lila Faran
*Pernilla*

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
GPX600R
M:et skrev:

Sällan sett så bedrövligt spel från alla håll.

Bäst var ändå Frille alla kategorier. Efter två slag på första hålet tappar han humöret, tålamodet och slår vilt på bollen,

*haha*, känner igen mig, minigolf lockar fram min absolut sämsta sida! Men om ni andra oxå spelar som sopor så kanske man kan behärska sig lite, men bara kanske... nä, nog bäst att hålla sig till att skriva protokollet :rolleyes: .

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Re: Re: Tänk att bangolf kan va så kul....

svJocke skrev:
Lät roligt som tusan! Var också och körde lite golf igår. Gick runt på 60 slag (44 Robbi shit inte dåligt). Var var ni? Vi var på studenternas vid typ 16-19.

:) Jocke

Vi var oxå på Studan. Vi var dock där i fredags...
Lovar att slänga ut en tråd här inför nästa runda. Måste ju ge alla andra revansch!! :D (Hmm undrar om revansch stavas så...??)