Denna poll kräver att du ransakar dig själv och försöker vara ärlig och objektiv(nåja, försöka går ju iaf )
Då jag klantade mig när jag skrev frågan i pollen ser du den i sin helhet här:
Har du blivit så, obefogat dåligt/våldsamt, bemött av en dörrvakt att det
påverkat resten av din kväll?
Svara INTE "ja" för att en vakt förvisso överreagerat men haft rätt i att någon i sällskapet varit för full, stökig, högljudd, bråkig eller felaktigt klädd.
Svara endast JA om du ärligt kan säga att du och dina vänner INTE var för fulla och dessutom var anständigt klädda och artiga o.s.v men ändå blev väldigt illa bemötta.
Om det varit en situation där du/dina vänner varit packade och hamnat i en dispyt med vakten så räknas inte denna om det känns som att det hela är en bedömningsfråga.
Endast solklara fall.
Således:
"Nykter", välkammad och artig men ändå illa bemött/diskriminerad.
Då jag klantade mig när jag skrev frågan i pollen ser du den i sin helhet här:
Har du blivit så, obefogat dåligt/våldsamt, bemött av en dörrvakt att det
påverkat resten av din kväll?
Svara INTE "ja" för att en vakt förvisso överreagerat men haft rätt i att någon i sällskapet varit för full, stökig, högljudd, bråkig eller felaktigt klädd.
Svara endast JA om du ärligt kan säga att du och dina vänner INTE var för fulla och dessutom var anständigt klädda och artiga o.s.v men ändå blev väldigt illa bemötta.
Om det varit en situation där du/dina vänner varit packade och hamnat i en dispyt med vakten så räknas inte denna om det känns som att det hela är en bedömningsfråga.
Endast solklara fall.
Således:
"Nykter", välkammad och artig men ändå illa bemött/diskriminerad.
Last edited: