Tänkte presentera mig

mikkeboz

Medlem
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Busa -06
Hej,jag heter Mikke och är ganska ny här,blev medlem i februari.Tog hojkortet -95,men har inte kört hoj sen dess:rolleyes:
Köpte en busa!!i maj och hämtade den hos MC-kompaniet i Skövde(lite smygreklam,men jag är så nöjd med köpet:tungan )Det var duktigt nervöst första milen,tänkte för mig själv att va faan håller jag på med,inte kört hoj förr och första hojen blir en sån jävla best...Nå,allt gick bra och har fått närmare 900 mil på mätaren hitills.Det är sant som det sägs:att köra hoj är det roligaste man kan göra med kläderna på:banana
Ha det gott alla så ses vi ute på vägarna:tummenupp

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Hoj
Hojlös =(
mikkeboz skrev:
2377563 Hej,jag heter Mikke och är ganska ny här,blev medlem i februari.Tog hojkortet -95,men har inte kört hoj sen dess:rolleyes:
Köpte en busa!!i maj och hämtade den hos MC-kompaniet i Skövde(lite smygreklam,men jag är så nöjd med köpet:tungan )Det var duktigt nervöst första milen,tänkte för mig själv att va faan håller jag på med,inte kört hoj förr och första hojen blir en sån jävla best...Nå,allt gick bra och har fått närmare 900 mil på mätaren hitills.Det är sant som det sägs:att köra hoj är det roligaste man kan göra med kläderna på:banana

Välkommen!:yoparty Angående det roligaste med kläderna på, jajjamensan!:tuttar

TurboBuser

NR Racing
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Buse-07 Fullvuxen med 313 rwhp!
mikkeboz skrev:
2377563 Hej,jag heter Mikke och är ganska ny här,blev medlem i februari.Tog hojkortet -95,men har inte kört hoj sen dess:rolleyes:

Visst går det att köpa Busa som förstahoj!:tummenupp
Snällaste monstret i världen!!
Fast man är inte så tuff dom första X-antal milen:D

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Hoj
En sån där ..... Ninja
Välkommen in gänget.:tummenupp Hade samma känsla som du när jag köpte min cykel.

mikkeboz

Medlem
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Busa -06
DanL skrev:
2377595 Visst går det att köpa Busa som förstahoj!:tummenupp
Snällaste monstret i världen!!
Fast man är inte så tuff dom första X-antal milen:D

Ja det har ju gått kalasbra,men som sagt,första milen var bra nervösa...
Ångrar inte köpet en enda sekund:D

Tack för välkomnandet,det värmer*L*

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...