Svar från Michael:
"Hei så trevligt att ni vill komma hit och köra, ni är härtligt välkommna.
Det kostar 700 Nkr då kan ni få lov till och köra på fredag också, men ta hänsyn till dem som jobbar med banan, där kommer och vara lite arbete
med banan.
Ta med er licensen och vilken klubb ni tillhör,transponder måste jag prova och fixa till er för i Norge kör vi med orange och i sverige har ni röd, det
är inte alltid den funkar på den oranga systemet.
Men ta den med iallafall så kan vi se om det funkar. (Betala på banan, ingen efteranmälan).
Viktigt ni inte har för stora krav till tävlingen, det går inte och jämföra med när ni kör i Sverige. Vi är bara glada för att kunna köra tävling, vi har problem med och skaffa frivilliga till och arrangera tävling. Nu är det bara jag som håller på och organisera så att vi får kört tävling ,,så inga sura miner, tack.
I tillägg ska jag köra själv.
Sänd en mail på vem som kommer och vilket fabrikat på hojen .
Det är indelat i 2 klasser.
C- klass för nybörjare
Och så har vi en elite klass där 450-650 kör tillsammans.
Det är bara till och ringa meg om det skulle vara något.
+ 47 97737895
Mvh Michael
ps,,roligt att i kommer,det sätter vi pris på.
kanske lite praktisk info:
Där finns inget vatten på banan och ingen dusch,.
Enkel toalett så att du får skita och pissa.
ôvernattning på hotell finns i närheten(2km) Gardemoen thon hotell det är ganska billigt.
Kiosk med korv och bröd, våfflor kaffe och kexchoklad finns.
El måste ni ha med er själv.
Kör mot Gardemoen flygplats, ta INTE av första avköring utan nästa där står det Gardemoen næringspark ta av där , kör
över första rondellen andra rondellen rakt fram tredje rondellen tar ni till höger, fölg sedan skyltarna till banan.
Väl möt / Michael"
---
Dvs 850 SEK för att köra, funkar som en enklare tävling, inga konstigheter
Vi behöver några svenskar där som sätter Norrmännen på plats. Så det är bara att anmäla er.