t shirt klorin

yoraff

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2008
Hoj
Yamaha R1 -07
hej

nu undrar jag om någon vet hur man gör motiv med klorin på en t shirt
om ni vet vad jag menar
ser ofta ut lite som hippi kläder typ runt motiv
:D :D

p.s tänkte görat det till barnen inte till mig :)

Dr.Bike

Guest
Eller ännu hellre: Låt bli.

Låt inte dina barn bli försökskaniner för din politiska ståndpunkt, eller mobbingoffer! :fakta

;)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Eller ännu hellre: Låt bli.

Låt inte dina barn bli försökskaniner för din politiska ståndpunkt, eller mobbingoffer! :fakta

;)

Det finns en tanke bakom det du skriver, men finns det verkligen en politisk ståndpunkt?:fakta Och kan inte barn, få vara barn idag!?! Själv gillade jag mönstret på axeln i länken som jag bifogade.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag som absolut inte tål doften av klorin får flashbacks till att klorinbleka freccka mönster på jeansen.

I min ungdom var det bara ett måste bland attributen, DocMartens kängor och "bomberjacka" var andra nödvändiga plagg till festklädseln...

Dr.Bike

Guest
Det finns en tanke bakom det du skriver, men finns det verkligen en politisk ståndpunkt?:fakta Och kan inte barn, få vara barn idag!?! Själv gillade jag mönstret på axeln i länken som jag bifogade.

Jodå, jodå... men jag tänker bara tillbaka (med vämjelse) på hur jag själv utsattes för dessa "sociala experiment" av mina halvkommunistiska fastrar, som "övade" på syrran och mig, då de själva var i "biologiska klockrigningsåldern" då vi var små.
(jättelänge sen! :skrämd)

Men iaf... vi fick ha batikgrejjer de gjort. JAg som pojke tvingades ha rosa, och syrran babyblått... Jämlikhet och kvinnokamp var ju nya modeord vid den tiden, och där låg man som ett rosa batik-experiment! :hoppskrat

Jag har en batikad handduk :yoparty

Jo jag har min kvar oxå... :näsblod

:hihi

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men iaf... vi fick ha batikgrejjer de gjort. JAg som pojke tvingades ha rosa, och syrran babyblått... Jämlikhet och kvinnokamp var ju nya modeord vid den tiden, och där låg man som ett rosa batik-experiment! :hoppskrat

Jo jag har min kvar oxå... :näsblod

:hihi

Se det så här istället:

Vill du någonsin exprimentera med din sexualitet så har du en fullgod ursäkt! :D :D :D

Dr.Bike

Guest
Se det så här istället:

Vill du någonsin exprimentera med din sexualitet så har du en fullgod ursäkt! :D :D :D

Fan trot!

Det är egentligen märkligt att det hela "ramlade åt rätt håll" alls efter denna uppväxt i ett "vi-måste-tvinga-dem*-att-göra-tvärtom-för-att-bevisa-hur-frigjorda-vi-är" klimat i det sena 60-talet attityd! :näsblod

(sanningen att säga gillar jag mina fastrar)

*mig och syrran

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fan trot!

Det är egentligen märkligt att det hela "ramlade åt rätt håll" alls efter denna uppväxt i ett "vi-måste-tvinga-dem*-att-göra-tvärtom-för-att-bevisa-hur-frigjorda-vi-är" klimat i det sena 60-talet attityd! :näsblod

(sanningen att säga gillar jag mina fastrar)

*mig och syrran

Det gjordes en film om den tragiska perioden, "Tillsammans" tror jag att den heter.
Jag har dock inte sett den än.

Jag tror att jag har svårt att se det komiska i den, jag hade klasskompisar som växte upp så.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Det gjordes en film om den tragiska perioden, "Tillsammans" tror jag att den heter.
Jag har dock inte sett den än.

Jag tror att jag har svårt att se det komiska i den, jag hade klasskompisar som växte upp så.

Har sett den i tron att det var en komedi - den var inte alls rolig :huvet
Kommer inte riktigt ihåg men den handlade om ett kollektiv och diverse intriger där.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Städar du aldrig badrummet?

Jo, med så lite klorin som möjligt, så snabbt som möjligt och med så mycket citrondoft som möjligt direkt efteråt....

Klorin får mig att tänka på köttmarknaden i Spanien och då menar jag inte den som var öppen kvällstid, utan den där det hängde flådda djurkroppar på krokar i taket som var fulla med flugor och larver...

Hade inte grönsaksmarknaden varit lika ohygienisk hade jag kunnat bli veggo på ort och ställe....

Jag gillar inte heller kakel och rostfritt då det osökt får mig att tänka på bårhus, samma sak med sjukhuslukt...

Det är fånigt, jag vet!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...