Ta bort den jälva "hjälp oss bli bättre förfrågan när du loggar in"

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Har en Mac o av någon anledning kan jag inte scroll upp för att klicka på krysset för att ta bort skiten!

För det första vill jag inte va med..(nu klicka jag bara på den översta frågan genom hela proceduren i hopp om att skiten skulle registreras på min inloggning så den inte skulle dyka upp igen..det funka ju inte!)

Sen för det andra så vill jag inte ha en jävla ful sporthojs t-shirt...ge mig 100kr så kan jag ta emot den o torka av fettet på grävmaskinen med!

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Haha, har samma problem. Blir ju lite frestad att ange att jag är en 75-årig tant boende hos föräldrarna som köper tusentals liter bensin på internet varje år och kör en Moto Guzzi.

Som tur är händer inte det eftersom jag är en mogen och ansvarstagande kille som man kan lita på i alla väder:arsele

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Har också ett äpple men råkar aldrig ut för förfrågan faktiskt, alltid inloggad f.ö.. Envisas i telefonen dock men det är väl en smal sak.

Hobbe

Medlem
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
-
Ja har också stört mig på den o sitter man o surfar i iphonen så tar det en stund innan den försvinner väldigt irriterande så plocka bort den tack

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Instämmer, grymt jävla irriterande, plus massa andra buggar å skit som inte verkas vilja fixas, som tex hur i heeee........e man tar bort/lägger till trådar från mina sparade länkar :mad::mad::mad:

sportbike

Guest
Faan va ni gnäller, ut å tjör för i helVeT !!! 11

Inge Naning

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2011
Hoj
KTM 525 EXC -05, Africa Twin -99, CB450 -70, Honda CRF 250 -04 Såld, KTM 690 SMC -11 Såld, Aprilia F1 Futura Såld
Jag använder "Safari tillägget" AdBlock.
Slipper alla reklambanners osv!
Enda haken med det är att det även blockar viss info man vill åt men då finns det en "paus" knapp i verktygsfältet.

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
zx6-r '09
Jag har svarat på enkäten men får ändå upp den djäkla annonsen hela tiden. Djäkligt irriterande!
:huvet:confused::dummer

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
svarat på enkäten, men när jag skrev kontaktuppgifterna så skickades det in automatiskt innan jag ens var färdig. nåja, han få med namn, adress och telefon.. det får ni vara nöjda med.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO