Rydstedt1989
Guest
Tack du på cagiva miton som lånade mig ryggskydd till min uppkörning vid läbybanan utanför uppsala imorse.
och för er som undrar så kuggade jag.![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
och för er som undrar så kuggade jag.
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
varför hade du inget ryggskydd?2998269Tack du på cagiva miton som lånade mig ryggskydd till min uppkörning vid läbybanan utanför uppsala imorse.
och för er som undrar så kuggade jag.![]()
varför hade du inget ryggskydd?
glömt det hemma? missat att man måste ha ryggskydd?
antagligen en av dessa anledningar.
glömt det hemma? missat att man måste ha ryggskydd?
antagligen en av dessa anledningar.
Tror ni det är ok på uppkörningen att ha ryggskydd, skyddsjacka, hjälm (noshit?), crosshandskar, mcstövlar och vanliga jeans? Tror ni dom är petiga med skydd på benen?
Full godkänd skyddsutrustning är det väl som gäller?![]()
Hade inte stövlar, hittade inga i min storlek. gick bra me gummi skor. fast jag tror dom är lite snällare på sånt på åland.
Flippflop, shorts och bar överkropp. Givetvis med en matchande hockeyhjälm från 80talet.2999962Men det var rätt kraftiga skor då? Jag tror det blir skillnad om man kommer i typ trainers eller liknande..![]()
Men det var rätt kraftiga skor då? Jag tror det blir skillnad om man kommer i typ trainers eller liknande..![]()
Vanliga gummi skor a'la nike, inte några bastanta grejjor.
Sökanden skall bära skyddskläder av skinn eller annat robust material samt skyddsglasögon eller motsvarande, kraftig fot*beklädnad, handskar och ryggskydd. Skyddsutrustningen skall vara avsedd för motorcykelkörning.
Somsagt, dom ser lite snällare på regler här, kör man nogorlunda lagligt på uppkörningen får man lappen.
![]()
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |