Tack för hjälpen!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Tack för hjälpen Wagge, Hojboy & nickname? (gul trajja)!
Återigen hade den där jäkla regskylten fått eget liv och böjt sig inåt. Tack vare dessa herrars verktyg kunde jag få lite stil på det hela, annars hade jag väl tappat skiten igen...
:tummenupp

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
RJ skrev:
2138968 Tack för hjälpen Wagge, Hojboy & nickname? (gul trajja)!
Återigen hade den där jäkla regskylten fått eget liv och böjt sig inåt. Tack vare dessa herrars verktyg kunde jag få lite stil på det hela, annars hade jag väl tappat skiten igen...
Nemas problemas! Ibland kan det vara bra med lite plats under kutsen(typ för verktyg :tungan):tummenupp

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Det är hojen som stöter bort regskylten i ett desperat försök att försöka få oförstående ägare att inse att den hojen inte är skapt för att bära regskylt.

Nästa gång låter du naturen gå sin gilla gång och lämnar skylten i vägrenen, det är en order!

//Eric

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
DR-Zätare skrev:
2139230 Det är hojen som stöter bort regskylten i ett desperat försök att försöka få oförstående ägare att inse att den hojen inte är skapt för att bära regskylt.

Nästa gång låter du naturen gå sin gilla gång och lämnar skylten i vägrenen, det är en order!

//Eric
:rofl

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
Wagge skrev:
2139121 Nemas problemas! Ibland kan det vara bra med lite plats under kutsen(typ för verktyg :tungan):tummenupp
Ähum,nåja,d e ju inte alla som kör touringhoj :rofl

RJ skrev:
2138968 Tack för hjälpen Wagge, Hojboy & nickname? (gul trajja)!
D va så lite så.Men när jag lagt ikull min gixxer på midlanda,så kan du väl fixa den?Ja menar,bara som tack för lånet av skruvmejseln :D

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Wagge skrev:
2139121 Nemas problemas! Ibland kan det vara bra med lite plats under kutsen(typ för verktyg :tungan):tummenupp

Under den där kutsen rymmer du väl största Kamasalådan, tält och en vävstol.
Utan att överdriva typ.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
HOJBOY skrev:
D va så lite så.Men när jag lagt ikull min gixxer på midlanda,så kan du väl fixa den?Ja menar,bara som tack för lånet av skruvmejseln :D
Jepp, silvertape finns alltid med i vertygslådan! :tummenupp

DR-Zätare skrev:
2139230 Det är hojen som stöter bort regskylten i ett desperat försök att försöka få oförstående ägare att inse att den hojen inte är skapt för att bära regskylt.

//Eric
:lol :tummenupp

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Mell skrev:
2139708 Under den där kutsen rymmer du väl största Kamasalådan, tält och en vävstol.
Utan att överdriva typ.
The vävstol, never leave home without it. :rofl

Faktisk måste jag medge att under kutsen på min hoj får man nog plats med nästan all packning inför en europaresa eller nånting... det ekar t.e.x när man har öppet kutsen och står bredvid och pratar :hihi

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Wagge skrev:
2139767 The vävstol, never leave home without it. :rofl

Faktisk måste jag medge att under kutsen på min hoj får man nog plats med nästan all packning inför en europaresa eller nånting... det ekar t.e.x när man har öppet kutsen och står bredvid och pratar :hihi

Det är väl bara Cindy Peters som har större arsle än en gixxer 97-99...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning