jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet..
@ yamha_nissen, ja hoppas du inte e seriös.. ska jag köra ifrån polisen på en motorväg me en 125a? dum fråga som jag inte har ork att besvara just nu..
Böterna blir runt 4k.. mina föräldrar e inte så värst glada, jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet.. Slanga med rsen kan ja nog glömma, blir noginge mer körning med den.. kanske om ja ens får ta körkort igen så lär ja mig slanga med tung/mellanhoj.. Men thats another story.. Over and out, för gott..
@ yamha_nissen, ja hoppas du inte e seriös.. ska jag köra ifrån polisen på en motorväg me en 125a? dum fråga som jag inte har ork att besvara just nu..
Böterna blir runt 4k.. mina föräldrar e inte så värst glada, jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet.. Slanga med rsen kan ja nog glömma, blir noginge mer körning med den.. kanske om ja ens får ta körkort igen så lär ja mig slanga med tung/mellanhoj.. Men thats another story.. Over and out, för gott..
Tkr du får skylla dig själv, du vet att du har prövotid då kör man inte för fort, iaf inte där man kan bli tagen, en landsväg långt ute i skogen är en annan sak.
De ä så alltså fan jag har alltid undrat. :rolleyes.3127376Tkr du får skylla dig själv, du vet att du har prövotid då kör man inte för fort, iaf inte där man kan bli tagen, en landsväg långt ute i skogen är en annan sak.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |