Tack för mig .. :'(

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Nu har det som inte får hända hänt.. 141km/h på 90 väg uppmätt i laser låter kul, men det tkr inte poliserna.. Tack för mig, vi hörs o ses när jag(om jag) får ta körkort igen..:confused: :död :(

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Riktigt surt!

En kompis åkte fast igår i norge och fick 7500kr i böter, hade han åkt 1km/h fortare hade det blivit 9500kr. Det svider nog lite också.

Skönt för dig att du inte har ålder inne för att ha hunnit ta ett B-kort för då hade du blivit av med det också.

Sälj motorcykeln är mitt tips, den sjunker i värde:D För du blir väll utan ett bra tag?

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Hade nog blivit riktigt rädd om du inte hade sagt vad som hänt på msn. Lixom med den titeln kan man lätt tro att något annat hade hänt.

Men satan va synd om dig. Men ge inte upp för fan!
Du måste ju lära dig slanga me den där! :)

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
nej fy fan va tungt :( stackars dig fan va hemskt. men serriöst vad säger din föräldrar? :gnissla :huvet :confused:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Duktigt surt, såklart. :(

Livet utan hoj (på gata...) är inte vad det kunde varit, dock har du livet kvar. :tummenupp

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
@ yamha_nissen, ja hoppas du inte e seriös.. ska jag köra ifrån polisen på en motorväg me en 125a? dum fråga som jag inte har ork att besvara just nu..
Böterna blir runt 4k.. mina föräldrar e inte så värst glada, jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet.. Slanga med rsen kan ja nog glömma, blir noginge mer körning med den.. kanske om ja ens får ta körkort igen så lär ja mig slanga med tung/mellanhoj.. Men thats another story.. Over and out, för gott..

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Får man inte en prick också?

hur länge komemr du få vänta innan du kan ta kortet igen, tills du är 18?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet..

Gör inte det, det kan bli så nästa gång. Tro mig, det är värre, nu är det ju "bara" åka hoj du inte kan göra.

Men jobbigt är det.

Ska du sälja RS:n nu eller hur blir det?

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Vet hur det är, ruskigt surt!

Men whatehey!

Du lär ha en spärrtid på 2månader. Sen bara ta en teoritid + uppkörning? ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
mm exakt nya tag till i vår sesången är ändå snart slut!

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
@ yamha_nissen, ja hoppas du inte e seriös.. ska jag köra ifrån polisen på en motorväg me en 125a? dum fråga som jag inte har ork att besvara just nu..
Böterna blir runt 4k.. mina föräldrar e inte så värst glada, jag önskar just nu hellre att ja krockat än att jag fått det här beskedet.. Slanga med rsen kan ja nog glömma, blir noginge mer körning med den.. kanske om ja ens får ta körkort igen så lär ja mig slanga med tung/mellanhoj.. Men thats another story.. Over and out, för gott..

Ok, men jag fråga bara vad du fick för böter..

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Lite surt, men jag förstår dock inte alla som beklämmer sig och tycker synd om dig. Kör man för fort ska man vara beredd att ta konsekvenserna för det också!

Visst, jag kör för fort ganska ofta med bil. Blir det böter då får man hålla minen uppe och betala helt enkelt.

Att du får ta körkort igen råder det ingen som helst tvivel om, känner folk som har betett sig långt värre (rattfylla, upprepade fortkörningar osv.) som idag har körkort.

Som någon annan sa, sälj hojen och börja spara ihop till en mellan eller tung istället. :)

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Tkr du får skylla dig själv, du vet att du har prövotid då kör man inte för fort, iaf inte där man kan bli tagen, en landsväg långt ute i skogen är en annan sak.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3127376 Tkr du får skylla dig själv, du vet att du har prövotid då kör man inte för fort, iaf inte där man kan bli tagen, en landsväg långt ute i skogen är en annan sak.
De ä så alltså fan jag har alltid undrat. :rolleyes.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy