Canoly
Guest
Jag vill tacka för alla trevliga år med Sporthoj.com, det har varit en spännande tid. Under min tid på Sporthoj har det gällt nästan enbart bilder och det har blivit ca. 30 000 bilder sedan 2002.
Av hälsoskäl funkar det inte längre att tillbringa en dag på banan med en tung kamera att bära på. Därför blir det inte heller fler inlägg i forumet från min sida.
Vi har genom åren träffats ett antal gånger på banorna och det har alltid varit lika trevligt.
Tidigare i år har jag lämnat hedersmedlemskapet i Sydkanes Emse helt utan saknad. Sporthoj däremot skulle man lätt kunna sakna men där kan jag kolla
utan att vara medlem.
Därför, vill du Swedie plocka bort Canoly som medlem.
Jag tackar på förhand.
Med vänlig hälsning
Jan Nilsson
Av hälsoskäl funkar det inte längre att tillbringa en dag på banan med en tung kamera att bära på. Därför blir det inte heller fler inlägg i forumet från min sida.
Vi har genom åren träffats ett antal gånger på banorna och det har alltid varit lika trevligt.
Tidigare i år har jag lämnat hedersmedlemskapet i Sydkanes Emse helt utan saknad. Sporthoj däremot skulle man lätt kunna sakna men där kan jag kolla
utan att vara medlem.
Därför, vill du Swedie plocka bort Canoly som medlem.
Jag tackar på förhand.
Med vänlig hälsning
Jan Nilsson