kortstubina
Rörkens egen Kioskis
Kan bara säg TACK!!!
Till alla som kom till kortegen och Fjällnora träffen!
Ni som inte kom ni missade något!
Ett stort TACK även till POLISEN, de hade skickat tre polismotorcyklar, och hjälpte oss hela vägen till fjällnora!
Det var en mäktig känsla, å med stolthet jag var
Motorcyklist i går
(det är ju inte alltid man är stolt över att åka hoj
....med tanke på vad media ibland lägger fram)
Folk stog med jämna mellanrum längs vägen.
Endel av de som titta på kanske inte visste vad som hände men jag hoppas iaf att alla som var med tyckte det var kul.
Måste säga så här i efterhand så var jag väldigt nervös att ingen skulle komma, de hade ju lovat regn.
Men det uteblev iaf tills vi åkte därifrån
UNT, TV och Radio Upplad kom å gjorde reportage.
Att det sedan "bara" var en bild med lite text på första sidan är faktist bättre än ingeting.
Vid 18.10 i kväll (14/8-03) visas mer från kortegen å från Fjällnora på TV4 Uppland
Till alla som kom till kortegen och Fjällnora träffen!
Ni som inte kom ni missade något!
Ett stort TACK även till POLISEN, de hade skickat tre polismotorcyklar, och hjälpte oss hela vägen till fjällnora!
Det var en mäktig känsla, å med stolthet jag var
Motorcyklist i går
(det är ju inte alltid man är stolt över att åka hoj
....med tanke på vad media ibland lägger fram)
Folk stog med jämna mellanrum längs vägen.
Endel av de som titta på kanske inte visste vad som hände men jag hoppas iaf att alla som var med tyckte det var kul.
Måste säga så här i efterhand så var jag väldigt nervös att ingen skulle komma, de hade ju lovat regn.
Men det uteblev iaf tills vi åkte därifrån
UNT, TV och Radio Upplad kom å gjorde reportage.
Att det sedan "bara" var en bild med lite text på första sidan är faktist bättre än ingeting.
Vid 18.10 i kväll (14/8-03) visas mer från kortegen å från Fjällnora på TV4 Uppland
Last edited: