Tackar för körning

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Jag får tacka så mycket för en trevlig tur idag. Även om det bitvis kanske var lite väl lite kurvor för er stackare med motarder.
Kul hur som helst.
Tack tack.

Till nästa gång får ni skruva ihop era kawasakis och husqvarnas lite bättre. Dom ska ju hålla ihop hela vägen. :tungan

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
det var första riktiga turen för mig med nya hojen, så det var ju lite roligt att se vad som skramlade loss under färden :D

Skall beställa nytt baklyse strax :gnissla

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
det var första riktiga turen för mig med nya hojen, så det var ju lite roligt att se vad som skramlade loss under färden :D

Skall beställa nytt baklyse strax :gnissla
Om du tappade baklyset du hade på Rörken sist vi träffades så har du stora problem. Det satt som berget då. Jag tror att Locktite kan hjälpa dig på vägen.
Om inte så kan popnitar vara en bra hjälp. Sök på popnitar i forumet om du är osäker på hur du skall göra...

Ja du får nästan göra det. Diodlyse är ju dessutom snyggare.
Diodlyse är mycket snyggare!

Last edited:

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Om du tappade baklyset du hade på Rörken sist vi träffades så har du stora problem. Det satt som berget då. Jag tror att Locktite kan hjälpa dig på vägen.
Om inte så kan popnitar vara en bra hjälp. Sök på popnitar i forumet om du är osäker på hur du skall göra...

Popnitar är jättebra. Dom ska man definitivt använda ofta. Framför allt är dom bra att ha då man enligt vad jag hört kan borra ur dom. Fast det är länge sedan jag provade det. :tungan

För övrigt ser du sådär ohyggligt bekant ut. Nästan som om du jobbat på samma ställe som mig vid något tillfälle. :yoparty

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93

Det var faktiskt gängen i själva lyktglaset som hade gått sönder.. själva skruvarna sitter fortfarande kvar i bakskärmen ;) dubbla låsmuttrar vibrerar inte loss i första taget :D

Blir nog ett vitt diodbaklyse, även motarder skall vä pimpas?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning