Tagen av farbror blå i Uppsala?

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
Åkte precis hem från jobbet och såg en röd/vit R1:a(lika som min) som blivit stoppad vid ett röd ljus vid mcdonalds råbyleden såg ut som en ordentlig diskution, stackarn stod där med fullt av trafik rullandes förbi jag led med honom hoppas han inte blev av med kortet vem det nu va

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
De var bergis sura för att dealdrig fick en chans att ta oss idag! När vi rullade ut 10 pers från Max så kom det en polisbil in på parkeringen just då. Jag skulle ha gett en femma för att veta vad de tänkte då. Bara Gixxers, Rettor och Blades samt en ZX-9:a rullar ut mitt framför näsan på farbrorn..... :D

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Penguin skrev:
De var bergis sura för att dealdrig fick en chans att ta oss idag! När vi rullade ut 10 pers från Max så kom det en polisbil in på parkeringen just då. Jag skulle ha gett en femma för att veta vad de tänkte då. Bara Gixxers, Rettor och Blades samt en ZX-9:a rullar ut mitt framför näsan på farbrorn..... :D

En FZR också!! :fakta

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Kan ju också vara så trevligt att det var JPs stulna R1:a som stoppats! :tummenupp

Men sån tur har man ju säkert inte.
Troligen någon stackars R1:ägare som är några tusen och ett körkort fattigare nu. :(

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Penguin skrev:

Varför skulle de vilja ta oss idag för. Inte en fortkörning på hela dagen... Det gick ännu lugnare på andra svängen.............
Tackar för i dag, riktigt skönt att få lufta hojen igen!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vi var tre som stod nere vid pumpen och tog på oss hjälmarna när det glider upp en blåvit bil (vissa blev väldigt nervösa :) ). Satt två tjejer i som glatt hejade och tyckte att "nu är det vår !, ni kör väl försiktigt ?"

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
M:et skrev:
Varför skulle de vilja ta oss idag för. Inte en fortkörning på hela dagen... Det gick ännu lugnare på andra svängen.............
Tackar för i dag, riktigt skönt att få lufta hojen igen!

Va?? Även om man kör så lungt som aldrig förr så är man ju över hastighetsbegränsningarna titt som tätt! Har ni helt allvarligt kört en hel dag utan att köra för fort??

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Rigge skrev:
Va?? Även om man kör så lungt som aldrig förr så är man ju över hastighetsbegränsningarna titt som tätt! Har ni helt allvarligt kört en hel dag utan att köra för fort??

Gissa själv!!!!!! :D

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
:confused: :eek: :fakta
Ska jag hålla farten en hel dag då måste jag åka moped på motorvägen och då åker jag dit iaf, men kan inte dra så är det tyvärr, men jag kan behärska mig hyfsat om jag får köra lite max ibland *ler* :D

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det verkar som om Uppsalapolisen fått en resursförstärkning att döma av deras närvaro på gatorna. På det hela taget är det nog bra. Ni får leva ut er entusiasm på Rörken och Lunda istället för i innerstaden.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...