Ripster
Crash boom bang
den 5:e februari 1987 föddes en liten filur vid namn Anthony i byn Ragama på Sri Lanka. Modern Maria "nåttlångtnamnsomintegårattuttala" glad som få. Fader okänd vetifan. Men unga Maria blott 17 år gav upp lille Anthony för adoption. En svensk kvinna vid namn Margareta och mannen Roland blev förtjusta i den lille galningen. Någon månad senare var anthony påväg mot Sverige med sin nya familj. Det blev en händelserik resa in i framtiden.. till fredagen 5:e februari 2010 tänkte Anthony ha nån form att tillställning men ack problem direkt. Hans lägenhet var för liten.
Beroende på hur många som kan/vill komma med tanke på den korta varseln tänkte jag att vi kanske kan vara hos mig tills det blir för trångt och då kanske kila ner på pub norrbro eller varför inte ner till stan å trycka i sig några bira där.
Tid: 18-19 ish 5:e feb
plats: Anthonys place, pm:a om ni behöver adress
det bjuds på: nått litet tilltugg och lite bira
klädsel: vad som helst så länge brevlådan döljs
skriv gärna upp er i tråden om ni planerar på att berika min fredag med ett besök så jag har ett hum om hur många som kommer
Beroende på hur många som kan/vill komma med tanke på den korta varseln tänkte jag att vi kanske kan vara hos mig tills det blir för trångt och då kanske kila ner på pub norrbro eller varför inte ner till stan å trycka i sig några bira där.
Tid: 18-19 ish 5:e feb
plats: Anthonys place, pm:a om ni behöver adress
det bjuds på: nått litet tilltugg och lite bira
klädsel: vad som helst så länge brevlådan döljs
skriv gärna upp er i tråden om ni planerar på att berika min fredag med ett besök så jag har ett hum om hur många som kommer
Last edited: