Patrik skrev:
valium skrev:Ja det gäller att inte lita på någon annan än sig själv. Sen e det ju rätt skoj att se hur andra reagerar, en bil kör om och drar, en annan går till bilföraren och den tredje lunkar sakta bort till mc-föraren.
HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!! VAKNA!!!! Undra hur dom reagerar om någon tvärnitar framför dom......hmmm vilken pedal var det nu igen![]()
Svårt att säga...förhoppnigsvis gick det bra. Jag tror det hade varit värre om han flygit in i bilenaa de där såg ju inte så trevligt ut, men om man tänker tar man sig dän cykeln lätt och flyger iväg så borde man ju klara sig ganska bra eller?
Samma sak när jag krashade in i ett avbärarräcke. En jävla idiot gav mig t.o.m fingret och vrålade "här kan ni ju fan inte parkera".Jonte VSB R-T skrev:Va fan gör folket där. Står och glor och bilarna bara kör vidare. suck. samma när jag la omkull.
Stegade genom sekvensen, uppskattar att Mc-föraren håller konstant 70-80 km/h. Verkar inte bromsa för en 1 m innan kollisionen.valmers skrev:Hur mycket för fort körde hojen? Knappast endast bilförarens fel.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |