Tankpads...

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1:a -00
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:

Guido

g
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Gsxr 1000-04 Honda 650 xr
Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.

elfuego skrev:
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:

Last edited:

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag var inne och kollade på tankpadsen på bikeshop men dom hade ju tyvärr inte den där snygga r1-paden som fanns på tankpads.com :(

Guido skrev:
Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...

GixxerJensa skrev:
Ava säljer endel av dom där tankpadsen..

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
elfuego skrev:
Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...
Tror iofs inte att dom har någon r1 pad hemma men dom kanske kan ta hem. Kan hålla med om att säljarna på ava är grisar men killarna bakom tillbehör/reservdelsdisken brukar vara snälla

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin