Tankväska till gammel gixxer!

stranglefoot

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSXR 750 -87
Tänkte dra iväg på en semestertripp med gammelhärken. Någon som har pejl på vilken tankväska som passar bra på den konstiga gamla tanken? Modellanpassade väskor finns ju inte att få tag på längre! :D

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Tänkte dra iväg på en semestertripp med gammelhärken. Någon som har pejl på vilken tankväska som passar bra på den konstiga gamla tanken? Modellanpassade väskor finns ju inte att få tag på längre! :D

Jag kör med en Oxford 1, Funkar hur bra som helst då 88:ans gixxer är ganska lång så blir den ett perfekt stöd. Köpte det på MC-varuhuset för ungeför 700-800 kr så så hutlöst tycker jag inte det var. Dock så passar inte sidoväskorna av samma modell på 88an.

Ha en trevlig resa!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag har Oxford Humpback Panniers till min hoj, dom kostar ca 2000kr i Sverige, och knappa 800 i England, runt 1000kr inkl frakt :jisses Så det kan ju vara liknande prisskillnad även på andra väskor :)

stranglefoot

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSXR 750 -87
Jag har Oxford Humpback Panniers till min hoj, dom kostar ca 2000kr i Sverige, och knappa 800 i England, runt 1000kr inkl frakt :jisses Så det kan ju vara liknande prisskillnad även på andra väskor :)

Hmm, ja oxford verkar ju vara märket att kolla efter då! Tack för hjälpen! :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy