Tar mc-kort snart, har köpt CBR929 -00, vill BRASSA på bakhjul mm

Mc-Krille

Lär andra köra hoj
Gick med
11 Jan 2006
Ort
lägenhet
Hoj
BMW f650gs, kawasaki och suzuki
BRASSARN skrev:
Du, jag brassar i detta nu.. Funderar att på dra ner å taxa ut raketen för en liten kvällsrunda. Vore skönt att rasta den lite, bara en lugn fin runda 200 knyck. rolf (_)_)|||||D roflmao

Du brassarn, lever du fortfarande? :3freak
 

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha FZ1-N
BRASSARN skrev:
Du, jag brassar i detta nu.. Funderar att på dra ner å taxa ut raketen för en liten kvällsrunda. Vore skönt att rasta den lite, bara en lugn fin runda 200 knyck. rolf (_)_)|||||D roflmao

Är du på riktigt???????
tagga ner o känn lugnet grabben man blir ingen ghost-rider på en säsong.
krävs nog flera 1000 timmar för det.......
Tagga ner lite om du är rädd om livet otroligt att du klarat dig så här långt med ett sånt resonemang.... :banana
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Brassarn du kan få åka med mig i min 740. Vi sladdar lite i 30 i en rondell sen avslutar vi med deep throat och hångel på ramberget :) :pannkyss

Han är ju faktiskt rolig, inte många som förstår ironi här :)
 

chomme

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Ort
bagdad
Hoj
r6 2004
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Last edited:

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Backblade skrev:
Brassarn du kan få åka med mig i min 740. Vi sladdar lite i 30 i en rondell sen avslutar vi med deep throat och hångel på ramberget :) :pannkyss
QUOTE]

AHHH guuu va haaeerlig!
Då kan du få åka med mig på min cbr, när jag tränar högfarts-stunt! :yoparty Slangar och stämplar asfalt som värsta kungen, och matar i växlarna och drar i helvet... flera hundra kilometer i timmen!!!!!
Totalt näck ska vi vara också, insmetade i honungsklet så vi glider bra, och rulla runt i gräset med vrålstånd! YIHAAA



Mc-Krille skrev:
Du brassarn, lever du fortfarande? :3freak


MMMM... åtminstone tills våren tinar banan, och det är dags att starta cykeln me rullen i bött å fullt varvbryt.... å sen ALDRIG släppa en endaste sekund!

Dra i helvet!

/BRASSARN
 
Last edited:

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Bra inställning. Full fart bara :yoparty
Live fast and die young, makes nice korps.

Men du får nog skaffa en fetare hoj. Tror inte 929 gör 200 :tungan :arsele :rofl
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
BRASSARN skrev:
1367541 Hej!

jag är en 25-årig kille som är ny på detta med mc, och tänkte fråga mig för lite råd och tips.
Jag har i dagsläget inget mc-kort, håller på att ta detta.
Men jag har ju såååklart sett alla balla filmer där tuffingarna brasssar på i helvet på bakjul å annat. Bara drar i helvet å rockar på upp till en sisådär 300 blås.
Jag gillar mest Ghost Rider. Han bara så värst, PRECIS sån ska jag bli!!!! Jag tror liksom att det gäller att visa att man är man nog att köra, för då aktar sig andra fordon, och riskerna minskar, och därigenom minskar antalet olyckor!
Alla borde fan köra så.
Sen hade jag tänkt att göra egna filmer som tex Las Vegas Extremes, för dom e så balla.

Jag har köpt en Honda CBR 929 Fireblade, årsmodell -00. Och nu vill ju givetvis jag också BRASSSA på i helvet som alla dom på filmerna, tex Las Vegas Extremes. Vill såklart lära mig attt brassa på bakhjulet på 6:an varvbryt, toppa hojen ståendes på en sida, å kunna göra stoppies från topphastighet till 0.

Är det något speciellt man ska tänka på i min situation? Tex, ska man ha skinnbyxor också, alltså inte bara skinnjacka. Har sett att många brassar på bakhjulet i sådär 200 knyck iförda bara skinnjacka, jeans och tofflor.

Vore tacksam om någon gav lite råd å tips. För man vill ju inte råka illa ut nu när man ska ut å BRAASSSAA på utav bara FAAA*.
Vad ska man tänka på i första hand när man tränar bakhjulskörning och andra stunts ute på vägarna???
Är det tillräckligt med en CBR929, eller ska man satsa på en turbomatad värsting-hayabusa eller liknande??

PS: nån annan som har en 929??? Berätta gärna hur den känns att kränga upp på bakhjulet i fullt blås på högsta växel, å smälla upp i en stoppie mm.

MVH "BRASSARN"

DU!! Minst dubbla turbo skall du ha annars är det som en moppe.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tråden e värd att lyftas!

Brassarn har fått en hel generation sporthojsåkare att säga "Brassa i helvet". Precis som killing-gängets utryck "På". Det mesta är "i helvet" med ett uteslutande "e". Vad det än e egentligen.

Killen är kung!

BRASSA I HELVET!!! :yoparty
 

IronMike

Guest
RoLLER skrev:
2583329 Tråden e värd att lyftas!

Brassarn har fått en hel generation sporthojsåkare att säga "Brassa i helvet". Precis som killing-gängets utryck "På". Det mesta är "i helvet" med ett uteslutande "e". Vad det än e egentligen.

Killen är kung!

BRASSA I HELVET!!! :yoparty
"nu ska gasa helvet här asså" - blytung monolog :D :tummenupp

BRASSARN skrev:
Jag tror liksom att det gäller att visa att man är man nog att köra, för då aktar sig andra fordon, och riskerna minskar, och därigenom minskar antalet olyckor!
:rofl :hihi
 
Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Gbg
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
!

"nu ska gasa helvet här asså" - blytung monolog :D :tummenupp


:D
 

Dark_Messenger

Guest
Förmodligen SH bästa tråd. :D

Slår både Xjell och Popnitstråden och killen-som-tejpade-fast-flickvännen-på-lyktstolpe-tråden.

No fear! :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top