Telefonvetande...

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
Vad det gäller batterier är det som många säger: de ska laddas ordentligt första gången! Upp till 24 timmar! Om man laddar 4 timmar så verkar dom fulla enligt mätaren, men det där lilla extra har inte kommit i dom! Om man tänker att man kan ladda lite första gången för att ge den en ordentlig laddnign senare är det fel! Man kan aldrig ladda ett batteri högre än vad som laddades första gången!

Vad det gäller abonnemang - kompis eller vad det nu må vara:

Man kan få nästan vad som hellst för en krona! MEN man får binda sig i 24 månader. I vissa fall med 200:- i avbetalning per månad! Även kompis fungerar så fast där kostar det "bara" 60:- extra per månad! Sen kostar själva abonnemanget 135:- så det blir 200:- ändå! Ta det gånger 24! Tatam: 4800:-

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Vill du/ni bli av med Vodafone teman mm i Sony Ericsson lurar kan jag fixa det :) kostnad endast en provkörning o 100 riksdaler :tummenupp
Brukar lösa att dom e sega o så, så får man mer plats för bilder o sånt..
Kan ta bort operatörslås ochså om de e intressant!
//B

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
xtreme skrev:
Vad det gäller batterier är det som många säger: de ska laddas ordentligt första gången! Upp till 24 timmar! Om man laddar 4 timmar så verkar dom fulla enligt mätaren, men det där lilla extra har inte kommit i dom! Om man tänker att man kan ladda lite första gången för att ge den en ordentlig laddnign senare är det fel! Man kan aldrig ladda ett batteri högre än vad som laddades första gången!

Vad det gäller abonnemang - kompis eller vad det nu må vara:

Man kan få nästan vad som hellst för en krona! MEN man får binda sig i 24 månader. I vissa fall med 200:- i avbetalning per månad! Även kompis fungerar så fast där kostar det "bara" 60:- extra per månad! Sen kostar själva abonnemanget 135:- så det blir 200:- ändå! Ta det gånger 24! Tatam: 4800:-

Jo, men i mitt fall vardet abbonemanget jag varute efter....

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
BillSkullman skrev:
Vill du/ni bli av med Vodafone teman mm i Sony Ericsson lurar kan jag fixa det :) kostnad endast en provkörning o 100 riksdaler :tummenupp
Brukar lösa att dom e sega o så, så får man mer plats för bilder o sånt..
Kan ta bort operatörslås ochså om de e intressant!
//B

Provkörning? Hmmmm....

100kr.... Hmmmm....

Då vet jag det... :tummenupp

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Mingves skrev:
Gäller bara de gamla batterierna som fanns för typ 100år sedan...

Stämmer lika bra idag, ladda på första gången så ska du inte ha problem senare och får längre livs/standbytid. Visserligen ser batterierna lite koolare ut och blivit mindre för att passa men tekniken bakom är relativt lik den gamla.

Mingves

Guest
Villee skrev:
Stämmer lika bra idag, ladda på första gången så ska du inte ha problem senare och får längre livs/standbytid. Visserligen ser batterierna lite koolare ut och blivit mindre för att passa men tekniken bakom är relativt lik den gamla.
RTFM...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...