Ringde Telia kundtjänst för en stund sedan (som privat kund), fick en röst i örat som sa "Du har plats 68 i turordning. Tid till att du får hjälp beräknas till 35 minuter".
Happ tänkte jag, kul! La ifrån mig luren och gjorde andra saker. Efter ett tag sa rösten "Du kopplas nu fram", det går en ton och blir sedan lika tyst som på en kyrkogård. Vaffan tänkte jag, har man väntat i över en halvtimme och sen händer det något tekniskt fel.
Nåväl, la på skiten och lite lustigt nog så ringer cheyen precis då som också jobbar på kundtjänst (INTE telia skall tilläggas) och jag frågar henne om det brukar kunna bli sådär för dom.
Hon sade då att handläggaren kan rycka ur sitt headset ur datorn precis när samtalet kopplas fram, och att det då blir som jag beskrev.
Datorloggen säger då att ett samtal pågår precis som vanligt tills kunden lägger på och samtalet då bryts. Allt för att chefen inte ska misstänka något, om dom skulle trycka bort samtalet manuellt så ser ju han det..
Blev fly förbannad på jävla gheytelia.
Vad i helvete är det för jewla servicetänkande!?
Förmodligen är det väl någon ointresserade slyngel som skiter i andra och bara vill tjäna in sin månadslön. Men byt jobb då förfan!!
Nåväl, kom senare på att jag egentligen skulle ringt Telia Företag och gjorde då det istället. Kom fram direkt och blev bemött av en mycket kunnig och jäkla trevlig kille. Problemet skall lösas imorgon då han skulle lägga in en not på mitt telenummer till dom gubbarna som kan det där, som hade slutat för dagen när jag ringde. Cred till honom!
Vill bara spy galla lite. Tack o hej leverpastej!
Happ tänkte jag, kul! La ifrån mig luren och gjorde andra saker. Efter ett tag sa rösten "Du kopplas nu fram", det går en ton och blir sedan lika tyst som på en kyrkogård. Vaffan tänkte jag, har man väntat i över en halvtimme och sen händer det något tekniskt fel.
Nåväl, la på skiten och lite lustigt nog så ringer cheyen precis då som också jobbar på kundtjänst (INTE telia skall tilläggas) och jag frågar henne om det brukar kunna bli sådär för dom.
Hon sade då att handläggaren kan rycka ur sitt headset ur datorn precis när samtalet kopplas fram, och att det då blir som jag beskrev.
Datorloggen säger då att ett samtal pågår precis som vanligt tills kunden lägger på och samtalet då bryts. Allt för att chefen inte ska misstänka något, om dom skulle trycka bort samtalet manuellt så ser ju han det..
Blev fly förbannad på jävla gheytelia.

Vad i helvete är det för jewla servicetänkande!?

Förmodligen är det väl någon ointresserade slyngel som skiter i andra och bara vill tjäna in sin månadslön. Men byt jobb då förfan!!

Nåväl, kom senare på att jag egentligen skulle ringt Telia Företag och gjorde då det istället. Kom fram direkt och blev bemött av en mycket kunnig och jäkla trevlig kille. Problemet skall lösas imorgon då han skulle lägga in en not på mitt telenummer till dom gubbarna som kan det där, som hade slutat för dagen när jag ringde. Cred till honom!

Vill bara spy galla lite. Tack o hej leverpastej!