Teori böcker.. =)

PeterC

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Cbr 600F 98
Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
PeterC skrev:
2664796 Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!
Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

PeterC

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Cbr 600F 98
lady skrev:
2664808 Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

okej, tack så mycket. Fick precis Pm från en kille som hade boken hemma nu så det är kirrat. Riktigt schysst =), Bara att börja blåläsa haha.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!