Teori prov...teorifrågor!!!!

semheijn

MIKE
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
YZF R1 06
Hallå
Är det någon på detta eminenta forum som har dom nya TEORIFRÅGORNA att sälja???? istället för att jag skall köpa ett program på korkort.se för 598 kr så kanske det är någon som redan köpt ett program av dom eller någon annan men som redan klarat teoriprovet isåfall så kan vi ju tjäna pengar båda två jag betalar givetvis vad du/ni vill ha för programmet som ni inte behöver längre hoppas på RESPONS snarast pga jag måste beställa uppskrivnings tid så snart som möjligt så jag slipper tänka på det jaobla provet längre...(hatar prov) tack på förhand/MIKE from HOJ...

-Freddy-

Guest
semheijn skrev:
Hallå
Är det någon på detta eminenta forum som har dom nya TEORIFRÅGORNA att sälja???? istället för att jag skall köpa ett program på korkort.se för 598 kr så kanske det är någon som redan köpt ett program av dom eller någon annan men som redan klarat teoriprovet isåfall så kan vi ju tjäna pengar båda två jag betalar givetvis vad du/ni vill ha för programmet som ni inte behöver längre hoppas på RESPONS snarast pga jag måste beställa uppskrivnings tid så snart som möjligt så jag slipper tänka på det jaobla provet längre...(hatar prov) tack på förhand/MIKE from HOJ...

Annars kan du köpa mc-boken på närmaste trafikskola för runt 2-300kr
:tummenupp

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
semheijn skrev:
Hallå
Ett PM kommer i vinterhalkan....

Trance_up

Guest
Som sagt, ladda ner något trafikskoleprogram på DC++. Om du inte har DC, så skaffa det :tummenupp
Jag gjorde det, och nu sitter jag här med godkänt teoriprov :)

Dimi

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
...saki
semheijn skrev:
Hallå

Jag har en cd från i våras som jag skulle kunna dela med mig av. Den är dock lokaliserad på annan ort än där jag befinner mig. Jag får den dock åter i min ägo på torsdag.

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
semheijn skrev:
Hallå

du som är godvän med tommy från korsberga eller ?

semheijn

MIKE
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
YZF R1 06
Hej
Ja för FAAN det är jag det han pratade omdig oxå köpt en grym RETTA sa han ser jävligt fin ut syns till våren förhoppningsvis ha det gott/MIKE

Hej
mojjsan skrev:
du som är godvän med tommy från korsberga eller ?

Hej
Du det vore super juste det vore evigt tacksam betalar vad du vill tack än en gång hör av dig snarast mvh/MIKE

Dimi skrev:
Jag har en cd från i våras som jag skulle kunna dela med mig av. Den är dock lokaliserad på annan ort än där jag befinner mig. Jag får den dock åter i min ägo på torsdag.

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Muggen skrev:
Hur stort är det? Vilket är det? Är det bra?
Programfilen ligger på ca:30mb. Tror det heter "Teori MC" eller "Teori A", osäker.

Jag tycker det funkar rätt bra, kanske lite enformigt eftersom man enbart skriver prov men samtidigt så nöter man ju på så vis in all info.

Jag håller på att kollar på möjlighet att lägga upp den på någon bra ftp så den blir lättillgänglig för de som vill testa.

majoon skrev:
e väl bara o läsa böckerna som trafikskolorna har....

lycka till!
Absolut, men kan vara bra med komplettera med ett teoriprogram oxå.
Men huvudsaken är ju att man lär sig ordentligt och klara provet.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
LocDog skrev:
Programfilen ligger på ca:30mb. Tror det heter "Teori MC" eller "Teori A", osäker.

Jag tycker det funkar rätt bra, kanske lite enformigt eftersom man enbart skriver prov men samtidigt så nöter man ju på så vis in all info.

Jag håller på att kollar på möjlighet att lägga upp den på någon bra ftp så den blir lättillgänglig för de som vill testa.

Absolut, men kan vara bra med komplettera med ett teoriprogram oxå.
Men huvudsaken är ju att man lär sig ordentligt och klara provet.

ah okej, har bara adsl. så om filen varit mindre hade det inte varit några problem för mig o dela ut den.. :död

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Provet

Fick en jätteklurig fråga på provet som jag tror jag svarade fel på.

Det var en bild på en mc som svängde höger i en mindre korsning.

Frågan löd: Får jag som mc-förare köra om den svängade mc:n om jag också ska svänga till höger?

Vad säger ni?

Det enda jag hittar i teoriboken är om jag ska rakt fram i en korsning..inte om jag OCKSÅ ska svänga..

Hjälp :4skrika

Marzocchi

Ny medlem
Gick med
10 May 2007
Hoj
BMW R1200R -11
Fick en jätteklurig fråga på provet som jag tror jag svarade fel på.

Det var en bild på en mc som svängde höger i en mindre korsning.

Frågan löd: Får jag som mc-förare köra om den svängade mc:n om jag också ska svänga till höger?

Vad säger ni?

Det enda jag hittar i teoriboken är om jag ska rakt fram i en korsning..inte om jag OCKSÅ ska svänga..

Hjälp :4skrika

Rent spontant låter det lite dumt och riskfyllt att köra om i korsning. Min gissning är nej.

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende