teori provet

JiMbO040

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Hoj
-02 Honda X11 "blackEagle"
tjena alla:)

asså hur e det med teori provet e det svårt? jag har läst lite i körkortsboken, men sen har jag bara rå pluggat på datan asså har köpt ett brogram på internet där det finns runt 600 frågor som jag bara ha pluggat rätt in i skallen
http://korkortonline.se/teoritest/

sry om denna tråden kommit upp många ggr innan men jag e skit nervös att jag inte ska klara det:gnissla

ha d så länge
MVH
Jim

Mendoz

Sporthojsnörd
Gick med
5 Jul 2009
Hoj
Yamaha XSR 900 2017
När jag skrev provet första gången var jag för nervös och missade det med två poäng. Man blir nervös och då råkar man läsa fel på frågan.
Men om du pluggat mycket ska det nog gå bra, det kan vara vissa frågor som typ vad kolmonoxid har för påverkan på människan eller liknande som kan vara lite svåra.
Lycka till på provet!

Volume

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Honda Cbr 125r 07
.

När jag skrev provet första gången var jag för nervös och missade det med två poäng. Man blir nervös och då råkar man läsa fel på frågan.
Men om du pluggat mycket ska det nog gå bra, det kan vara vissa frågor som typ vad kolmonoxid har för påverkan på människan eller liknande som kan vara lite svåra.
Lycka till på provet!

nej de är lätt det svåra är typ hur långt man rullar på 1 sec om man kör i 90km/h eller hur mycket 40%sprit motsvarar i starköl, helt onödiga frågor tbh:näsblod

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
nej de är lätt det svåra är typ hur långt man rullar på 1 sec om man kör i 90km/h eller hur mycket 40%sprit motsvarar i starköl, helt onödiga frågor tbh:näsblod

Jag hör att du inte var något mattesnille, ingen som har sakt något om att andvända mobilen på provet så de är bara räkna på :rolleyes:

allaaan

kioskräsern
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
aprilia rs125 -04
dom ber alla att stänga av mobilerna innan provet, fast aah, vem gör det? :tungan

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
dom ber alla att stänga av mobilerna innan provet, fast aah, vem gör det? :tungan

Jo, det stämmer nog, men jag är ett snille så de gick bra ändå. :tummenupp
Jag är ett sånt där obetalt mvg barn i matte, med andra ord jag fick aldrig några mvgn i slutbetygen eftersom att jag alltid lyckas bli fientlig i lärarnas ögon :brinnerup

allaaan

kioskräsern
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
aprilia rs125 -04
om du är ett obetalt mvg barn, borde det göra mig till ett betalt sådant :rolleyes:

aja nog med offtopic. Jag klarade iallafall teoriprovet på andra försöket med ett poäng över gränsvärdet, och jag var skitnervös och hade bara användt mig utav körkortsteori programmet på datorn.

JiMbO040

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Hoj
-02 Honda X11 "blackEagle"
hahah ok tack alla:p ska skriva upp nu på onsdag så e skit nevös:gnissla
men de ska nog gå bra kan man få ett önska lycka till kanske:tuttar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...