Tror du kan glömma det. Sannolikheten att en eftermarknadsaktör lagerhåller ett system till en snart 40 år gammal hoj är noll och intet!Vem är generalagent för Termignoni i Sverige?
Vill veta om det finns Avgassystem till Suzuki Gsx 1100 e 1983 att köpa.
För min del så har jag jagat efter ett Mivv blås till min Tricker ÖVER-jävla-ALLT utan att lyckas. Vi pratar nytt, begagnat, olika länder o marknader men nada!Har ni testat ebay usa, ibland kan Man hitta grejor som man inte tror finns.
Måste du ha just ett MIVV?För min del så har jag jagat efter ett Mivv blås till min Tricker ÖVER-jävla-ALLT utan att lyckas. Vi pratar nytt, begagnat, olika länder o marknader men nada!
Har kontaktat tillverkaren direkt men det har inte givit något…
Jag har, helt ologiskt (medges), snöat in på Mivv, tycker det gör sig fantastiskt bra på den cykel!Måste du ha just ett MIVV?
Är det så speciellt, eller funkar det inte med andra alternativ?
Tänkte att det borde ju finnas andra lösningar på problemet, även för TS?
Det är ju faktiskt en helt rimlig förklaring, så den köper jag rakt av!Jag har, helt ologiskt (medges), snöat in på Mivv, tycker det gör sig fantastiskt bra på den cykel!
Har mailat o talat med fabriken den vägen. Tyvärr gav det inget. Har kontaktat alla firmor jag lyckades hitta som antydde att de skulle ha ett Mivv på hyllan men har visat sig vara taskigt uppdaterade hemsidor eller lagersaldo fel.provad ringa dom
PARLA CON MIVV +39 0861 8120237
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |