Vem fan är "Ron Jermy"?
Optimus Prime skrev:WTF vad är det för fråga? kunde lika gärna var, "vem fan är Rossi?"
John Holmes skrev:Jaha, vem fan är "Ron Jermy" då?
Hightuned skrev:Mannen som i en tvdebatt med nassar blir tillsagd -You will burn in hell you hebrew scum, av ett redneckollon med ett hakkors tatuerat i pannan. Varpå han svarar -Well last night i fucked your mama whith my infected sperm, och en fight med den nu helt vansinniga nassen utbryter!.
Han kort sagt världens mest kända porrstjärna. Och dokumentären finns att ladda hem för er som önskar se den (ni som är nazister bör nog avstå med risk för högt blodtryck!)
Hightuned skrev:Så just dokumentaren "The Legend of Ron Jermy" om Ron "The Hedgehog" Jermy. Jag rekomenderar er varmt att se den, han är ju mer kult än John Holmes och Rocco tillsammans!.
MackeNo1 skrev:Hur f-n kan man ha John Holmes som nick och inte veta vem Ron Jeremy är?
Om du nu inte är döpt till John Holmes....
John Holmes skrev:Jag vet vem det är.
Frågan är snarare: Hur fan kan man stava fel på en sådan legends namn?
Hightuned skrev:Har är ju rättstavad i rubriken så du kan ju knappast ha missat vem det gäller. Förövrig undrar jag om varför folk här aldrig ledsnar på att anmärka på stavfel, man skulle kunna tro att ni spenderar fritiden med att läsa i stället för att skruva i garaget?.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |