NoicE skrev:jess, den rullar nästa vecka
blom skrev:ja men frågan är om det blir iår eller nästa eller nästa eller nästa eller.........
blom skrev:ja men frågan är om det blir iår eller nästa eller nästa eller nästa eller.........
ja då bär det nog inte i årNoicE skrev:Så fort isen bär...
blom skrev:hur har ni tänkt er att täcka insidan av däcket
blom skrev:fattar inte riktigt hur ni har tänkt er med vattenslangen
kyckling jag har gjort liknande med crossdäck fast använde då vagnsbult med ett förträffligt resultat. greppet blev bra mycket bättre på is än vad det var vid normal körning
ja men vagnbult är ju perfekt , rund skalle fast vi la ju någon gummi matta i för det.. men satan vad bra det blev.. det blev så bra så jag sprättade upp min ljudämpareerik skrev:De jag känner som kör is med egentillverkade däck har vanliga däck med skruv igenom, vanlig innerslang samt en gammal brandslang mellan däck och innerslag. Verkar fungera bra.
Jo bultvarianten har jag även sett på slicks till sporthoj.blom skrev:fattar inte riktigt hur ni har tänkt er med vattenslangen
kyckling jag har gjort liknande med crossdäck fast använde då vagnsbult med ett förträffligt resultat. greppet blev bra mycket bättre på is än vad det var vid normal körning
nja jag hade väl ett utstick på ca 30-35mm så nog var det duga i domKyckling skrev:Jo bultvarianten har jag även sett på slicks till sporthoj.
(R6 för att vara exackt. )
Men då handlar det om betydligt mindre utstick och de har stora karosseribrickor på båda sidor gummit för att få mer stabilitet i "dubbarna" så de inte viker sig.
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|