Three $10,000 Sportbikes, ONE WINNER - Cycle World

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx650f
Ja man blir sugen. Efter att ha provkört gsx-8s så tror jag definitivt att 8r är en kanonhoj
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Hur orkar ni kolla på alla dessa halvtimmesklipp? :va Är det ingen som skriver, respektive läser saker längre?
Nej det är få som skriver för det lönar sig göra filmer och publicera på Youtube. Filmtillverkarna sk Influensers, lever ju gott på Youtube. Det gör inte dom som skriver !
PS Det räcker med att börja kolla vid 30:00 för få reda på att Suzuki'n var vinnare DS
 
Last edited:

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Hur orkar ni kolla på alla dessa halvtimmesklipp? :va Är det ingen som skriver, respektive läser saker längre?

Nej, för väldigt få av oss konsumenter är beredda att betala för skriven journalistik och man får mycket större reklamintäkter via video. Håller med annars, läser hellre ett reportage på fem-tio min än att se igenom långa videor.

Med det sagt så FINNS det ju bra videoreportrar, Michael Neeves på MCN tex.
 

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx650f
Hur orkar ni kolla på alla dessa halvtimmesklipp? :va Är det ingen som skriver, respektive läser saker längre?
När jag är intresserad av en hoj så börjar jag alltid med att söka efter skrivna tester på den, i andra han så kollar jag filmklipp.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag är mest fundersam över den riktning Sporthoj och sporthojsmarknaden har tagit. För inte väldigt många år sedan hade en tvåcylindrig sjuhundra med uppenbart billiga fjädringskomponenter avfärdats som en instegsmodell och säkert också hånats av hårdingarna i literklubben. Nu är de helt plötsligt standard medans en ny litermaskin är snudd på ”unobtainable”.

Försäkringskostnader är säkert en del av sanningen, men visst får man vibbar av vad som hände med amerikanska muskelbilar under sjuttiotalets bensinkris.
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top