Tider på Midlanda -05

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Hej på er gott folk.

Förra året var det Onsdagar som gällde för banåkningen på Midlanda, är det någon skilland i år? Någon som vet vad som gäller?

Jag har en massa övertid som jag skulle behöva planera in och det vora toppen att veta...

Simma lungt.

- Peter -

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Tider!

Inget klart än tror jag, men de som tror tror tisdagkvällar för licensträningar och måndagkvällar med Härnö Christer. Sen kanske det blir nån onsdag åxå med bilåkar Krantz om vi blir inbjudna. Faan man börjar känna i magen att det är dax snart, tänk att gud finns ändå. :D Visst var det du som köpte Markus ena 600:an? Kul om ni blir ett gäng från söderifrån åxå. :tummenupp Funderar på att köpa däck i dagarna inget konkret men tänkte en 5 set eller så, nån fler som är sugen att dela frakten.

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
750-R skrev:
Inget klart än tror jag, men de som tror tror tisdagkvällar för licensträningar och måndagkvällar med Härnö Christer. Sen kanske det blir nån onsdag åxå med bilåkar Krantz om vi blir inbjudna. Faan man börjar känna i magen att det är dax snart, tänk att gud finns ändå. :D Visst var det du som köpte Markus ena 600:an? Kul om ni blir ett gäng från söderifrån åxå. :tummenupp Funderar på att köpa däck i dagarna inget konkret men tänkte en 5 set eller så, nån fler som är sugen att dela frakten.
Låter klart spännande, ni får gärna skriva här när ni vet säkert vad som gäller! Inte alltid djungeltrumman når hela vägen ner till Bollnäs annars. :)

Japp, jag som köpte Marcus standard 00:a. Vi är ett skapligt gäng som är på g härifrån faktiskt, 5st som är "klara" just nu iaf.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
750-R skrev:
Inget klart än tror jag, men de som tror tror tisdagkvällar för licensträningar och måndagkvällar med Härnö Christer. Sen kanske det blir nån onsdag åxå med bilåkar Krantz om vi blir inbjudna. Faan man börjar känna i magen att det är dax snart, tänk att gud finns ändå. :D

Det jag har hört verkar tiderna/kvällarna bli så, men inget är ännu spikat vad jag vet.

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Nursen skrev:
Haha, det var nog den coolaste tiden jag hört någon skryta med! Creds! :yoparty

de va inte lätt...puh!
fick hugga tag i hela hojen, durka ut mina 100+kg allt vad de gick då svängde den lite

när man sen väl svängde åt höger tog avgassystemet i backen (nästan hela banan e ju åt höger) :yoparty ...de berodde inte på kraftig lutning utan snarare kraftig sänkning :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum