tidningen sporthoj

Julleruff

EX-Racingwannabe!!
Gick med
1 Aug 2007
Hoj
ECX125
Jag har beställt denna tidning.
Kan va kul att se vad det är.
Om inte annat lockar DVD'n. :tummenupp

Ser även fram emot flera direktöversättningar från tyska a la Babelfish. :rolleyes:
En favorit är "förmedlad varvtid" från Masterbike-artikeln i Motorrad. :näsblod

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
även jag beställde :tummenupp

Är dvd'n från masterbike lika underhållande som dom som brukade följa med Bike (med flamsande Randy M) så vet jag inte vad jag ska göra med den, skjuta prick med hagelgevär kanske?

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ja Gerry, lova att MasterBike DVD´n håller betydligt bättre kvalitet än samtliga de som följde med Bike.:gråta

Ber om ursäkt men de var riktigt usla faktiskt!

Gick med
21 Oct 2007
Hoj
Yamaha MT-09 SP och KTM 1290 Super Duke R
Ja Gerry, lova att MasterBike DVD´n håller betydligt bättre kvalitet än samtliga de som följde med Bike.:gråta

Ber om ursäkt men de var riktigt usla faktiskt!

Vi gör vårt bästa! Vi är ju lite låsta i och med att vi köpt in oss i en produktion för flera länder. Det blir ingen Randy i hjälmrymdskepp i varje fall :D . Vi jobbar just nu med klippning, kommentering och textning av den svenska versionen. Randy är med, men det är en saklig och actionspäckad Randy den här gången. Vår testförare Jerker har också en framträndande roll. Musik kontra avgasljud är också ett tema vi försöker föra fram till producenterna. Det blir en film om själva MasterBike-testet - huvudfilmen - , en film där cyklarna analyseras, och ytterligare en där ni får följa med Jerker på ett varv runt banan. Bland bonusmaterialet finns bortklippta scener och vad som döljer sig bakom en sådan organisation som MasterBike, samt reklamfilmer från tillverkare. Vi kommer också att försöka pressa in bromsfilmen "Tvärnit" på skivan som bonusmaterial. I värsta fall får ni väl använda den som mål för prickskytte :D , nej skämt åsido. Jag tror och hoppas att den ska bli riktigt intressant.

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vi gör vårt bästa! Vi är ju lite låsta i och med att vi köpt in oss i en produktion för flera länder. Det blir ingen Randy i hjälmrymdskepp i varje fall :D . Vi jobbar just nu med klippning, kommentering och textning av den svenska versionen. Randy är med, men det är en saklig och actionspäckad Randy den här gången. Vår testförare Jerker har också en framträndande roll. Musik kontra avgasljud är också ett tema vi försöker föra fram till producenterna. Det blir en film om själva MasterBike-testet - huvudfilmen - , en film där cyklarna analyseras, och ytterligare en där ni får följa med Jerker på ett varv runt banan. Bland bonusmaterialet finns bortklippta scener och vad som döljer sig bakom en sådan organisation som MasterBike, samt reklamfilmer från tillverkare. Vi kommer också att försöka pressa in bromsfilmen "Tvärnit" på skivan som bonusmaterial. I värsta fall får ni väl använda den som mål för prickskytte :D , nej skämt åsido. Jag tror och hoppas att den ska bli riktigt intressant.

dä blir kanoon gerry:)

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Hej! Det är riktigt. Vi tänkte prova ett specialnummer om sportojar. Något som vi på redaktionen gillar stort, liksom säkert flertalet medlemar på sporthoj.com så där har vi förhoppningsvis samma intresse. Räkna med ett genomarbetat supernummer i ämnet, över 100 sidor redaktionellt, är en regel som vi jobbar efter :) Hälsning Gerry Nordström

Man bockar och bugar!

:tummenupp

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Beställt!

Hoppas dock verkligen att DVD;n innehåller mer avgasljud och lite mindre porrfilmsmusik än vad som varit fallet tidigare...

Vaporize

#111 Supermoto
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
CRF450-09 SM edition XR600R -86 Triumph Tiger 955i
Beställd!
Blir alltid lika irriterad när jag köper Bike eller någon annan tidning och tvingas betala för test av någon jävla kromsläde. Helt ointressant :mad:

Det här ser lovande ut. mer sånt.. och jag blir prenumerant direkt. :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...