Vad menar du, vi körde ju dit och ollade.Mr K skrev:jag tycker ni alla e hjältar och jag e en fjolla.
GSXR1100R skrev:Vad menar du, vi körde ju dit och ollade.
Hellraiser skrev:finns ju inget dåligt väder, bara dåliga riders!!
tokrolig runda! made my day!!
Fick du Rödhackan på pallen.micke.a skrev:det blev över förväntan
GSXR1100R skrev:Fick du Rödhackan på pallen.
Det hade du inte vågat, jag vågar inte iaf.micke.a skrev:Nej tyvärr hade ju encuts annars hade jag nog frågat
GSXR1100R skrev:Det hade du inte vågat, jag vågar inte iaf.
Nåja singellivet råkkar så länge som man kan köra hoj, men till hösten så får vi väl ut och desperatragga igen, men vill ju ha något att göra i vinter oxå.micke.a skrev:Nej kanske inte
men när jag inte vågar brukar jag ge mig jäkeln på det
GSXR1100R skrev:Nåja singellivet råkkar så länge som man kan köra hoj, men till hösten så får vi väl ut och desperatragga igen, men vill ju ha något att göra i vinter oxå.
GSXR1100R skrev:Nåja singellivet råkkar så länge som man kan köra hoj, men till hösten så får vi väl ut och desperatragga igen, men vill ju ha något att göra i vinter oxå.
Jag tänkte att vi skulle köra lite pubhopping i höst, nu är vi ju så många i RR som känner varandra så i höst är det dags för regelbundna Lördagsträffar, vad sägs om Lund/Malmö varannan helg.micke.a skrev:Helt klart vi får ha många raggrundor i vinter
GSXR1100R skrev:Jag tänkte att vi skulle köra lite pubhopping i höst, nu är vi ju så många i RR som känner varandra så i höst är det dags för regelbundna Lördagsträffar, vad sägs om Lund/Malmö varannan helg.
Nu snackar jag om Slutet av Oktober.
Jag kan komma ned och köra sönder din minimoto. Om nu stålskelettet tillåter den körställningen. Sedan groggar vi och raggar på Jurassic Park.GSXR1100R skrev:Jag tänkte att vi skulle köra lite pubhopping i höst, nu är vi ju så många i RR som känner varandra så i höst är det dags för regelbundna Lördagsträffar, vad sägs om Lund/Malmö varannan helg.
Nu snackar jag om Slutet av Oktober.
micke.a skrev:Sjöborakan efter bilden så blev det massor med Wheelies
Den snyggaste möghackan var narturligtvis
med på denna torra runda
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |