igelhammar skrev:ite för att jag vet vad grappa är men om ducati varit inblandade måste det vara skitkasst med låg "effekt",ingen vidare upplevelse,
dyrt att ha att göra med och detta är förpackat i en snygg förpackning fram till 02 sedan har allt gått utför..
Goodstuff skrev:Jag tror att en massa "Whiskeyälskare" dricker det för att de ska vara manliga och tuffa fast de egentligen inte känner skillnad på en blended eller single malt. Jag gör det inte och tycker ytterst få Whiskeysorter är ngt att ha.
igelhammar skrev:ite för att jag vet vad grappa är men om ducati varit inblandade måste det vara skitkasst med låg "effekt",ingen vidare upplevelse,
dyrt att ha att göra med och detta är förpackat i en snygg förpackning fram till 02 sedan har allt gått utför..
Goodstuff skrev:Jag tror att en massa "Whiskeyälskare" dricker det för att de ska vara manliga och tuffa fast de egentligen inte känner skillnad på en blended eller single malt. Jag gör det inte och tycker ytterst få Whiskeysorter är ngt att ha.
Macho Woman skrev:Man kan känna skillnad om man lär sig hur det går till. Väljer man sedan rätt whisky är det dessutom redigt gott. Gå på whiskyprovning och lär dig se ljuset, karl!
McB skrev:Jag älskar Whisky. Jag känner skillnad på single malt och blended. Jag känner skillnad på Lowland, Highland och Islay. Jag känner skillnad på Laphroig och Lagavulin. Jag vet vad jag tycker om och inte tycker om. Grappa är inte gott.![]()
Macho Woman skrev:Man kan känna skillnad om man lär sig hur det går till. Väljer man sedan rätt whisky är det dessutom redigt gott. Gå på whiskyprovning och lär dig se ljuset, karl!
Goodstuff skrev:...Visst kan man lära sig en massa saker om de olika sorterna men det finns ju en hel del olika blindtester där så kallade expeter ska peka ut vad som är vad av tex fem olika vinsorter och förbluffande ofta är de helt ute och cyklar trots sina kunskaper.
....
Chrille skrev:Visst är det skoj?! Att få folk att knipa igen genom att byta innehåll i flaskor eller helt enkelt be om ett utlåtande på en flaska smyggelwisky i blindtest....
Inte för att det är jobbigt med folk som dricker wisky utan folk som gör sig märkvärdiga i största allmänhet..... Skit ska dom ha!![]()
Bj.O.rn skrev:Grappa av de flesta sorter är gott, så är det![]()
Relapse skrev:Hur kommer det sig då att den grappan du bjöd mig under Bikeweek smakade hälften finkel, hälften hembränt?![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |