AdrenalineRush
Orka??
- Gick med
- 16 Mar 2003
- Hoj
- Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
då var man tyvärr tillbaka efter en lång mc-trip me min polaren!
körde hemmifrån vid 9, kom hem vid 12!
så nu e man lite mör i hela kroppen.... vi drog en lång runda överallt i hbg området o utanför på landsbyggden!
fick även averkat min första burnis! bränt gummi luktar härligt!! klarade av att växla upp i 2an under den... i 3an orkade den inte.
sen körde vi en massa rondell körning, för att träna knäskrap!
fredde klarade de, men inte ja denna gången... kan bero på att han haft mc kort längre än mig + att han kör en Mito från -95 o ja en gammal TZR 125a från -87!
bytade hojj på hemvägen, o ja kan juh säga som såhär att en tzr är ingenting jämfört med en mito! satan va dom går!
nämde ja att vi drog som satan på motorvägen??
aja, nu sa ja lägga mig!
körde hemmifrån vid 9, kom hem vid 12!
så nu e man lite mör i hela kroppen.... vi drog en lång runda överallt i hbg området o utanför på landsbyggden!
fick även averkat min första burnis! bränt gummi luktar härligt!! klarade av att växla upp i 2an under den... i 3an orkade den inte.
sen körde vi en massa rondell körning, för att träna knäskrap!
fredde klarade de, men inte ja denna gången... kan bero på att han haft mc kort längre än mig + att han kör en Mito från -95 o ja en gammal TZR 125a från -87!
bytade hojj på hemvägen, o ja kan juh säga som såhär att en tzr är ingenting jämfört med en mito! satan va dom går!
nämde ja att vi drog som satan på motorvägen??
aja, nu sa ja lägga mig!