Tjena! Det har tagit några månader men nu är jag på G igen. Först tänkte jag lägga ner åkningen, fast när jag tänkte så kan jag inte mått så bra. Låter jävligt konstigt tänker jag nu. Det var väl mest familj och vänner som tyckte jag skulle lägga ner.
Det ska bli SPÄNNANDE att känna hojen dra igen. Är så suuugen nu. Har blivit en ny människa nu, kommer aldrig att åka på bakhjulet igen, kommer att följa alla fartgränser, kommer att knulla med gummi, kommer aldrig att svära mer. Känner mig helt renad liksom. Det är helt sant det här.
Nu kommer nog oldman att kalla mig lögnare, fast han har ju inte blivit religiös än. Så han är förlåten!
Tänkte lite på Ullis stjärt också! Såg den på en bild.
I am Back
TiM
Det ska bli SPÄNNANDE att känna hojen dra igen. Är så suuugen nu. Har blivit en ny människa nu, kommer aldrig att åka på bakhjulet igen, kommer att följa alla fartgränser, kommer att knulla med gummi, kommer aldrig att svära mer. Känner mig helt renad liksom. Det är helt sant det här.
Nu kommer nog oldman att kalla mig lögnare, fast han har ju inte blivit religiös än. Så han är förlåten!
Tänkte lite på Ullis stjärt också! Såg den på en bild.
I am Back
TiM