Hej! Jag har en FZR 600 som jag byggde om under vintern. ett par veckor efter färdigställandet så har ett problem dykt upp. Motorcykeln vill ibland inte starta med elstarten. När jag vrider om nycklarna så tänds elen och det kommer ett surrande ljud (som vanligt). Men när man vrider på nyckeln försöker den tända utan att komma igång, och ju längre desto mindre effekt verkar det som.
Problemet uppstår periodvis, och det brukar gå att starta med el-start om jag kör en längre runda, så jag antog att det var nåt batteriproblem. Men senast igår så ville de inte starta efter en längre tur, och jag var tvungen att springa igång den för 46:e gången.
Någon som vet vad problemet kan vara? Har bytt framlampa, blinkers och batteri (biltemas).
Problemet uppstår periodvis, och det brukar gå att starta med el-start om jag kör en längre runda, så jag antog att det var nåt batteriproblem. Men senast igår så ville de inte starta efter en längre tur, och jag var tvungen att springa igång den för 46:e gången.
Någon som vet vad problemet kan vara? Har bytt framlampa, blinkers och batteri (biltemas).