Timpas Tzr!!

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha Tzr
Hej!

Slänger upp lite bilder på hojen kommentera gärna och ge mig tips på hur jag kan göra den snyggare, undrar även om nån vet vart man kan köpa effektsystem till tzr (gärna kromat) :va

Söker även folk i östergötland som e sugna på att åka nån da :yoparty

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nämen titta! En sötnos! Tjacka en vettig lykta och spackla om kåpan lite så blir den ännu sötare.

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
snygg hoj! först och främst tycker jag att du ska köpa tailguard och om inte det finns köpa mindre skylt och flytta under den. effektavgassystem skulle inte heller se dumt ut. det gamla är buckligt?

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha Tzr
Tack för alla tips och fina kommentarer, förväntar mig mer haha :tungan :

Vad tycker ni om färgen ska den va som den e eller passar den i nån annan färg :tummenupp,

och till sist, nån som vet vart man kan köpa dubbla baklampor och en vettig lykta och hur går lyktan ihop sig med helkåpan om man köper en ny ??

Last edited:

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
_Timpa_ skrev:
2352311 Tack för alla tips och fina kommentarer, förväntar mig mer haha :tungan Och ja tyvärr så är systemet buckligt :mad: hoppas nån vet vart man kan köpa nytt

Vad tycker ni om färgen ska den va som den e eller passar den i nån annan färg :tummenupp,

och till sist, nån som vet vart man kan köpa dubbla baklampor och en vettig lykta och hur går lyktan ihop sig med helkåpan om man köper en ny ??
Lacken tyckte jag ialla fall var snygg! lycka till med hojjen! det enda jag störde mig på är fälgarna o avgassytemet! (färgen på fälgarna passar inte in alls)

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha Tzr
!ante skrev:
2352538 Lacken tyckte jag ialla fall var snygg! lycka till med hojjen! det enda jag störde mig på är fälgarna o avgassytemet! (färgen på fälgarna passar inte in alls)

Ska lacka fälgarna svarta (tror ja) och ska köpa ett nytt effektavgas (kanske kromat) ska även skaffa dubbla baklampor och fixa nytt framlyse

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy