UltraMarine
Gudomlig sporthojare
FZR är jättelåg (lägre än SV tex) men kruxet är att nå styret så det måste man prova.
Kakan skrev:Yhamaha R1
GSX-R1000, GSX1300R
Mvh Kakan
Kurvmakaren skrev:En ZXR 750 91:a eller 92:a...
Sitthöjden är justerbar så til och med min sambo når ner...
Chribbe skrev:Vore jag dig så skulle jag köpa en SV650s,har haft en 99 med microns helsys,mumma .Min flickvän har en SV650s-01,som vi har sänkt,hon är 1,58,5cm.Hon är hel nöjd.Kör med Leo, helsys,bummar fiiiint .Lycka till.
112 skrev:Helt klart en Vmax!!
Det finns kit så att du kan sänka den. En tjej här i stan har en och är hon tuff eller!!!!! Störthäftigt.
Men det är klart, har du inte åldern inne för tung MC så kan du ju alltid roa dig med några av dom andra plastmopparna som det lämmnats förslag på.
lillen81 skrev:ok ... Jag är 159 cm över havet . har riktigt korta ben . jag började min karriär på en GPZ 500 den var lättkörd men lite tråkig när man väl lärt sig . sedan bytte jag upp mig till en YAMAHA YZF 750R -93 den gick oxå helt ok att nå ner på (på båda sidor) NU åker jag en fireblade -00 den e det lite värre med .. men som jag säger man ska ju inte stå still med en sporthoj . den ska ju rulla .. men det funkar även det men jag når bara ner på ena sidan . :/ då bör ju tilläggas att jag inte gjort några som helst justeringar på höjd ..
UltraMarine skrev:FZR är jättelåg (lägre än SV tex) men kruxet är att nå styret så det måste man prova.
Lilla_damen skrev:Känns väl inte direkt som några kloka "första hojjar" eller hojjar att övningsköra med heller...
En R1'a är lite lägre än en gixxer men kruxet är ju att nå styret oxå..
Jag är 1.56 å söker febrilt en skrevraket som jag når ner från,
så, du har ju iaf liiiiite större valmöjlighet än mig!
Katana 1168 skrev:Man kan ju skära ner sadeln och klä om den oxå...
Kakan skrev:aaaa så R6:an är så pass låg, då borde jag med mina tre extra centimetrar klara av att ha tårna i när jag står still, hur är den som hoj att köra?? vill inte ta mej vatten över huvudet på första hojen så att säga vill kunna hantera den när jag kör.
Man har ju kopplingen av nån orsak ;> Så mycke av och på tycker jag inte den är heller, men det beror väl på va man jämför med.Kakan skrev:Okej så R6:an har i stort bara två lägen *S* eller mer svår gasad. Att bådde R6 och R1 är svåra att svänga med och dyligt kan jag förstå och det är väll en vane sak kan jag tro. Och då framför allt att vända på dom då det krävs lite yta.
Kakan skrev:hmmmm det var nå nytt men låter vettigt. Men risken är väll att man får träsmak då....eller?
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |