Tips om vart man kan låna mc.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Då var man klar på körskolan och konbanan känns bra. Då är det dags för uppkörning och den har jag inte fått tid för än, körskolan har skickat in men inte fått något datum, ligger som tidigast i början av juli. :gnissla
Så jag ringde och kollade med vv och det fanns tid 16 juni som privatist. Ringde körskolan och kolla om man fick hyra en hoj av dom men de gick ju inte eftersom dom använder dem hela dagarna.
Då är frågan, någon som har tips på vart man kan låna sig en lättkörd cykel, typ cb 750, z750 osv. Och...de här känns som en fråga som tar emot lite att skriva men, Ingen vänlig skäl som vill låna ut till mig en dag? :pannkyss
Skulle det vara någon som är så schysst så pma mig, självklart kommer jag betala en slant för lånet och skulle jag krascha av någon outgrundlig anledning så står jag självklart för de också. Ah vet att de är en liten skum fråga men frågar man inget får man inget veta. :) Och jag är så sugen på att få kortet nångång! :banana

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Hoj
Såld...letar nytt.
I skellefteå hyr dom ut iaf...men det var ju där...
Jag hyrde hoj på tidcar eller vad det heter i skell, men då körde jag upp där också. Tyvärr hade en annan snubbe bokat den hornet jag var ute efter så det blev en superblackbird istället...
skitball att köra men inte upp på :p

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Ok, vad tog dom för att hyra ut en cykel då?
Nä man vill ju ha en lättkörd, kan låna en zx9r men de känns inte så lockande. :) Måste jag öva med den först, känns som de kan bli knivigt i konbanan annars. :arsele

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Hoj
Såld...letar nytt.
Tror det gick på ca 1000:- för ett dygn ink bensin som jag tankade då...
hann träna med hojen några timmar kvällen före bara...

Det är ju bara låna zx9'an, går det med en klump som hondan går det ju med en ninja...ninjor skall ju vara smidiga...iaf i filmer. :tummenupp

Stavfelet

Team KnubbSäl
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
R1
Provar ett långskott... i parkeringshuset under havana club, en bilverkstad ligger där. Har inte dom mc-uthyrning?

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Hmm, du menar det som ligger bredvid max med gula skyltar. Heter typ mek mitt i stan eller nått. Har faktiskt ingen aning men kan ju kolla..

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Ja dom hyrde ut förut faktiskt...vet inte hur det är idag men kanske värt att kolla.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping