Fast med tanke på din höga ålder så är det ju tveksamt om du får ut några pengar. Hur ska du tex bevisa att det där lårbensbrottet blev till när du vurpa med hojen till följd av att du drömde om att en dag bli lika snabb som mig. Och inte när du halkade och tabbade greppet om rulatorn när du skulle ut å hämta tidningen.
Men om du nu tycker det är värt att försäkra den där fosilen du går omkring i så har även jag hört att Trygg hansa hade en bra försäkring.
Fast med tanke på din höga ålder så är det ju tveksamt om du får ut några pengar. Hur ska du tex bevisa att det där lårbensbrottet blev till när du vurpa med hojen till följd av att du drömde om att en dag bli lika snabb som mig. Och inte när du halkade och tabbade greppet om rulatorn när du skulle ut å hämta tidningen.
Men om du nu tycker det är värt att försäkra den där fosilen du går omkring i så har även jag hört att Trygg hansa hade en bra försäkring.
...
När jag pratade med Trygg Hansas försäkringsrådgivare täckte INTE deras försäkring träning eller tävling på motorcykel. Dock så täckte den vanlig bankörning om man inte tävlar.
Detta var iofs 07 så det kan ju ha ändrats.
Säj du de...Jag frågade om det täckte motorsport och RR och fick svaret JA. Men som du säjer det kanske inte gällde tävling och träning då.
Säj du de...Jag frågade om det täckte motorsport och RR och fick svaret JA. Men som du säjer det kanske inte gällde tävling och träning då.
va jag har hittad är det bara länsförsäkringar som täcker banåkning. maxersätning 4,280000 kr. kostnad 1970 kr om året kan även bli billigare men då får du såklart oxå mindre betalt vid skada
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |