Tips på bra sulor/inlägg i skor?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Går och står mycket på jobbet och har haft extremt ont i ena hälen under en tid, och har fått berättat för mig att jag har överbelastat den och i samband med en skadad rygg som tydligen gör att jag avlastar ryggen genom att lägga extra vikt på ena benet så har detta uppstått.

Behöver således EXTREMT bra sulor, och vilket ställe är bättre än Sporthoj att ställa frågan på? Möjligtvis en fotdoktor, men de hade inte öppet nu när jag kom på denna fråga....

Tjejen hade ett par "vattensulor" tidigare men hon upplevde att dessa plattades till rätt fort, men själva tekniken verkar ju annars lovande så det kanske bara var fabrikatet det var fel på?
Ska även införskaffa mig ett par nya skor då mina Graninge förvisso är bra men passar sig inte inomhus på hårda cementgolv :(
Så tips på bra arbetssko uppskattas även det :tummenupp

/Icke H. Älsporre

Hade problem med mina fotleder när jag spelade handboll. Knakade i dem för varje steg jag tog. Gick till Löplabbet och fixade formgjutna skosulor till mig, gick cirka tre veckor och klickandet försvann. Sjukt skönt för ryggen också.

Du som är halvlapp är väl uppväxt med hö i tussarna?! Störtlöjligt att fara å leka civilicerad.

Apapap! :fakta

Gräset man har i skor är ett ängsgräs som kallas darrgräs, man använder just den sorten för att det inte sticks som annat gräs då det har väldigt mjuka blad!

Å ja kom från norrland... scchjop

Tack för alla tipsen! Ska ta och kolla upp dessa denna vecka, idag var ett rent helvete på jobbet då ryggen dessutom värkte som satan :mad:

Du som är halvlapp är väl uppväxt med hö i tussarna?! Störtlöjligt att fara å leka civilicerad.

Menar du mig? Jag var så sent som förra året upp i Östersund, högre upp i Sverige har jag aldrig varit tidigare och före det kommer Bollnäs...
Sörlänning och lapp rimmar illa.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...