Tips på fyrhjuling för barn

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hej
Sonen fyller 2 år på fredag och jag funderar starkt på att köra en fyrhjuling åt han. Behöver dock tips på vad man kan köpa. Jag vill ha en som det går att få tag på reservdelar till om något går sönder.
Jag vill ha tips på vad ni rekommenderar och vilken storlek på motor :tuttar

Tycker inte du ska köpa en bensinmotordriven till han. Du kommer väl att strypa gasen så den nätt och jämt går framåt och då kommer det nog gå ett och annat stift. Har en kompis som köpte åt sin 3åring och han har bytt nåt stift. Så mitt råd är, köp en eldriven eller vänta nåt år.

Satsa på något liknande Suzukis minsta 50-kubikare, om han inte är för liten för den än. De hetare alternativen som kommer från Kina är nog lite för snabba för en så liten en.

Last edited:
Hej
Sonen fyller 2 år på fredag och jag funderar starkt på att köra en fyrhjuling åt han. Behöver dock tips på vad man kan köpa. Jag vill ha en som det går att få tag på reservdelar till om något går sönder.
Jag vill ha tips på vad ni rekommenderar och vilken storlek på motor :tuttar

Vad köptE du för något ?:confused: :confused:

Nu ser jag du skall köra en fyrhjuling åt han, typ skjutsa lillpojken då förståss lr :D

Last edited:
Vad köpt du för någe ?:confused: :confused:

Nu ser jag du skall köra en fyrhjuling åt han, typ skjutsa lillpojken då förståss lr :D

Kasta sten i glashus är inte bra... Det heter "Vad köptE du för något?"! :mad:

Syrrans grabb fick en i onsdags när han fyllde 4, det var en 50cc som var hyffsat stor, ching/chong-import. 4 eller 5k gick det lös på med frakten från "butiken" i Uppsala.

Kasta sten i glashus är inte bra... Det heter "Vad köptE du för något?"! :mad:

Syrrans grabb fick en i onsdags när han fyllde 4, det var en 50cc som var hyffsat stor, ching/chong-import. 4 eller 5k gick det lös på med frakten från "butiken" i Uppsala.

Va :rolleyes: :va

Vad menar du ?

Och varför den :mad: gubben?

Jag tycker minsann att du är lite Vråång!

Last edited:
Satsa på en Suzuki LT50. :tummenupp

Den borde han kunda klara inom en snar framtid, och det är en "riktig" maskin som håller, dessutom är den svinkul när man blir lite större. :hihi

Edit: Lillebrorsan var 3 när vi fick våran, satan vad pappa sprang efter med dödaren i högsta hugg. :hihi

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick