duckie skrev:En jobbarpolare fyller 40 och ska få en rökig whisky i present.
Tips på fin sådan önskas. Den ska vara rökig och kosta runt 500:- och gå att köpa i den statliga monopolbutiken.
korvgubbe skrev:Ardbeg 10y
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=513&Butik=0&SokStrangar=
Utnämnd till världens bästa Whiskey. Rökig å dann..
McB skrev:Lagavulin 16 years är min personliga favorit i bolagets standardsortiment. Vill du vara extra exklusiv, prova Destillers Edition från samma destilleri.
Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
Knäckehäxan skrev:Istället för å ta en av dom vanliga rökiga, så vill jag tipsa om en finfin sak som heter Caol Ila, en jättegod rökig singel maltare, finns på systemet den med.
//Jösse
WORDMcB skrev:Lagavulin 16 years är min personliga favorit i bolagets standardsortiment. Vill du vara extra exklusiv, prova Destillers Edition från samma destilleri.
Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället
Ska tillägga att jag inte heller dricker öl så det kan vara mig det är fel på iofs... *fast jag anser att alla andra har fel så klart*
Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället
Ska tillägga att jag inte heller dricker öl så det kan vara mig det är fel på iofs... *fast jag anser att alla andra har fel så klart*
Interceptor skrev:Hehehe...en riktig gourmet kung...
Interceptor skrev:Hehehe...en riktig gourmet kung...
Chris Ash skrev:Johnnie Walker är fina grejor, Churchills favorit och dessutom nästan lika hårdrock som Jack Daniels.
Fast Blue Label går ju loss på över tusen kronor....Black Label duger gott...
Cola i fin-whisky? Ja det är något fel på dig!!Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället
David Lundin skrev:Cola i fin-whisky? Ja det är något fel på dig!!
En som missats på tråden är Bowmore. Den är inte dum!
McB skrev:Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
stavgren skrev:Annars kommer Mackmyra in i sortimentet 6/3, 439:-. Ingen aning hur den smakar.
Plåtniklas skrev:Tror vi redan avklarat att Dee_cati är en bonnjävel utan bildning i en annan whiskytråd.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|